opos sou grafi o filos konos me dreamup 1_3_3_3 kai to 1_3_3_4 sou kani doulia
kalhspera ...
se pc me VISTA enos filou exw problhma me dcc uparxei kapoia sygekrimeni Version pou prepei na balw?
καλησπερα,παιδια!
θελω την βοηθεια σας.εχω1 dm 500S plus,και θελω να βαλω το cc cam config!
ποιο image προτεινετε για να βαλω τις c lines?
EΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
pio einai to provlima sou apo pou eisai ?
δυστηχως δεν φορτωνει κανενα dreamup .μαλλον τα επαιξαν οι δεκτες.τι να πω.γιατι εγινε σωστα το jtag .
Kane afta pou sou eipe o Ferrari aftos ta exei kataferei me to sigekrimeno thema.