εχω εναν 500αρακι Pandora(κλωνος drembox 500s)να δοκιμασω.φοραει pli image.
εχω την καπα της νοβα,αλλα δεν εχω καταφερει να την δουλεψω,παρολο οτι περασα καποιες γραμμες μεσα στο αρχειο cfg.
τι μπορω να κανω για να παιξει?
ευχαριστω
εχω εναν 500αρακι Pandora(κλωνος drembox 500s)να δοκιμασω.φοραει pli image.
εχω την καπα της νοβα,αλλα δεν εχω καταφερει να την δουλεψω,παρολο οτι περασα καποιες γραμμες μεσα στο αρχειο cfg.
τι μπορω να κανω για να παιξει?
ευχαριστω
Αν είναι ''παντρεμένη'' η κάρτα με δέκτη της νόβα.....δε μπορείς να κάνεις τίποτα
Αν είναι ελέυθερη τότε με αυτές της γραμμές θα πρέπει να παίξει στο εσωτερικό σλότ
CAMKEY: /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88
CAMDATA: /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88 99 aa bb cc dd ee ff
^Αν πράγματι είναι κλώνος από 500άρι θα παίξει με αυτές τις ρυθμίσεις
λογικα δεν θεωρειται κλωνος ο pandora?
http://www.kalemisbros.gr/el/online-...&category_id=9
επισης θελω να τον παω στο δωματιο και να συνθεθει ασυρματα με το ασυρματο modem/router που εχω.
http://computers.xpatit.gr/14-%CE%94...-with-POE.html
δηλαδη,το access point,θα συνδεθει ασυρματα με το ασυρματο modem/router και το μηχανακι θα καταληξει διπλα στον δεκτη,οπου θα συνθεθει επιγεια με τον δεκτη.
γινεται?
παιρνοντας backup απο ενα 800αρι σε usb μπορεις να ριξεις το backup σε αλλο 800αρι?