NE etsi ...pados opios 8eli na kani thn sim 1 se sim ferrari ..edo exei odigies:
h*tp://starview-6.info/?p=940
episis edo
http://www.satsupreme.com/showthread...1-SIM2-Ferrari
by aguda
Επ...εδώ είμαι και εγώ να πω την κουταμάρα μου!!!
Σε κλώνο (εγώ και κλώνος!!!), με e-star sim πέρασα iCVS και έπαιξε ΚΑ-ΜΠΑ-ΝΑ... Μιλάμε για patched iCVS έτσι με BL76 και παραπάνω ΔΕΝ πάει. Πάντως το iCVS το έβαλα γιατι ήθελα να τσεκάρω τον "ανταγωνισμό" του LT και το μ@μημένο πήγαινε βολίδα! Το ίδιο ακριβώς image πέρασα σε ενα pandora με sim1 και έπαιξε επίσης μπόμπα!
LT μην τολμήσει κα βάλει κανείς σε κλώνο... ;)
Kalispera ,
Na po ena poly aplo . Oloi oi dektes pairnoun ssl82 (klonoi kai mi) . Oloi oi dektes pairnoun ola ta image (klonoi kai mi) . To mono thema einai o syndyasmos drivers kai ssl. Opos kai h version tou kernel. Prosopika ego exo balei icvs se klono . Exo balei LT se klono kai me tuner M. To mono thema einai oti kapoies sim gia klonous den exoun ekselixthei oso h sim 2.01. H e-star exei diko ths soft pou kanei ta image na paizoun . H sim 1 ginetai ferrari kai paei mexri ssl78f (pairnei aneta nea images).
Auta .
Filika D.
πολυ σωστα φιλε μου