I rest my case! Απλα σωστότατος!
P.S.: Το LT όχι απλά μπαίνει...παραμπαίνει!!! Εγώ είπα απλά μην το βάζετε!!! Του αρέσουν τα originale πράγματα αυτουνού το image!!!
P.S.: Ακόμα περιμένω τον 7020HD..... Πραγματικά απορώ πόσο καιρό θα πάρει για να βγεί κλώνος σε αυτό και πόσο θα έχει. Σαν μηχάνημα πάντως...απλά...τα βάζει όλα κάτω...










