na pareis ton 800 me to tuner M...einai pio kainourio tuner..kata ta alla o clonos einai mia xara..kai prosekse oxi DHL giati 99% tha pliroseis teloneio....
na pareis ton 800 me to tuner M...einai pio kainourio tuner..kata ta alla o clonos einai mia xara..kai prosekse oxi DHL giati 99% tha pliroseis teloneio....
Εχει συνδεσει κανεις ασυρματα με NetfeRIAD2 τον db800 ;;;;
Re paidia exo ena mikro problima an kserei kapoios, Eriksa sto dekti mou newcmd kai paizei ta panta ektos apo ta eliniki tv(et1,net,mega,ant1...... k.t.l)
Kapios mou eipe pos fteei i protereotita sta softcam keys! Ti prepei na diagrapso kai apo pou, gia na mporesi na mou ta paiksi?
Geia sas Filarakia
exo to dm500s me cccam 2.12. kai thelo na pao se dm800hd.
mporo na xrisimopiiso to idio config sto dn800hd, i prepei na kano allages???
apoti diavasa sto forum o DM800 paizei ti gata sto esoteriko reader ti allages prepei na kano?
kai kati allo.epidi i gata paizei mono eos cccam 2.12. thelo na egkatasteiso to sigkekrimeno cccam
mporei kapios na katebasei to arxeio kai na mou dosei odigies pos tha to peraso xirokinito,giati malon tha exo Gemini kai o server den ipostirizei pleon na to katebaso apo to server
sorry gia tis polles erotiseis.prospathisa na bro kapioes odigies alla xoris apotelesma
efcharisto
filaraki peigene edo http://www.satsupreme.com/showthread...E%99%CE%91!%BB diavase kanena 5ntalepto ta post kai tha sou lithoun oles oi apories pou exeis.kai tha kaneis kai tin douleia sou mia xara.
παιδια καλημερα.πηρα τον dm 800 sim 2.01 bootloader 82.τον ανοιξα και πανω φοραει tuner alps.ειχα ζητησει να ειναι version M,πως μπορω να καταλαβω αν εχει τετοιο?
Apo thn kato pleyra an to bgaleis TO TUNER tha deis grafei h version j k m!Alla einai me aytokollhto kai alla einai ektypomena pano sthn plaketa dm800revjik.jpg
kai episeis apo thn pano pleyra grafei BSBE ALPS - 801A