(καλησπερα,παιδια!
αγορασα ενα dreambox 500s κλωνο,και θελω ενα image αναλογο για κλωνο.
ευχαριστω πολυ)KAMIA BOHΘΕΙΑ...ευχαριστω.
(καλησπερα,παιδια!
αγορασα ενα dreambox 500s κλωνο,και θελω ενα image αναλογο για κλωνο.
ευχαριστω πολυ)KAMIA BOHΘΕΙΑ...ευχαριστω.
Πηγαινε φιλε μου στο upload center και βαλε στην αναζητηση dm500.
Θα σου δωσει αρκετα αρχεια να περασεις στον δεκτη σου οποτε διαλεξε ενα απο αυτα.
Επισης για να σε βοηθησω στο ψαξιμο , ειναι χαρακτηρισμενα ως no bomb που σημαινει gemini για κλωνο και πολλα αναφερονται ως maxvar για σωστη εκμεταλευση της μνημης του δεκτη.Ελπιζω να σε βοηθησα.
Φιλικα Τζιμακος![]()
des afto... Gemini_0470.Cccam2.2.1
http://www.satsupreme.com/download.php?id=223937
σας ευχαριστω πολυ και τους δυο!
nabilo 0.8 βάλε.. αν έχεις σκοπό απλά να βλέπεις tv με cccam/oscam κτλ είναι το πιο σταθερό..
ναβιλο 0. me poio loader
διορθωνω,nabilo 0.8 με ποιο loader (ιδιαιτερα για cc cam)?
ευχαριστω.
thelw na rwtiso k an mpori kapios na me voithisi?
pws mporo na vrw to modulation qpsk otan kanw anazitisi mias syxnotitas?
den ixera pou na to postarw elpizw na min ekana lathos pou to evala edw.
γεια σας,θελω την βοηθεια σας για το dm500hd.
εχει newnigma2 κατεβαζω το sky bundesliga στην αναζητηση αναμεταδοτη αλλα δεν αποθηκευεται.εχω μπερδευτει πολυ με τα picons + ta plugins.
λιγη βοηθεια παιδια γιατι παω να σκασω.
ευχαριστω για την κατανοηση.