File doulapa mporw na to balw ayto se stick me 76d sthn flash?
metaferthike edo kai afora to file pou anevase o filos doulapa
kalo einai na min kanoume erotiseis sta arxeia xoris sxolia pou na min to egrafe kiolas![]()
ενας φιλος θελει να βαλει ενα στικακι σε dm8oo κλονο. μεχρει ποσα γιγα μπορει να βαλει, και τι πρεπει να το κανω για να το δει ο dream?????
Logika thelei na einai formarismeno se ext3 kai tha to dei dixws na kaneis kapoia allh energeia.Toulaxiston sto diko mou etsi ginetai alla einai original dm.Den nomizw na exei diafora omws se afto to thema.Oso gia ta giga,oute ekei nomizw na yparxei periorismos,afou to vlepei san skliro disko.
filoi kalispera.exo enan 800ari me newnigma kai thelo na toy valo usb stikaki gia asyrmato internet.exo 2 stick.1) to dlink g122 c1 kai to sweex LW053.to provlima einai oti den vlepei kanena o dream. ti mporei na fteei?
geia soy george analoga ti image foraei o filos katarxhn prepei na to kanei fomat mesa apo ton dekth kai meta analoga to image isws xreiazetai kai na tio kanei mount.px se dremelite thelei mount.se gemini oxi kanei mono toy ektos tis egrafes.
lathos post ston renault anaferomai.xaxa
μην κανεις τετοιες ερωτησεις σε μενα! εγω ειμαι νορμαλ ανθρωπος και περναω νορμαλ πραγματα στους δεκτες που περνανε απο τα χερια μου....
gemini 5.10 εχει επανω, να βαλω δηλαδη ενα στικακι και οταν το δει θα βγαλει οτι πρεπει να το φορμαρει λες ε
dog σβισε κανενα ΠΜ γεματος εισαι!!!!!
kalhmera paides se ena filo poy exei 800 klono toy exw valei image New Dream Elite PrzEdition Sim2-76a an toy perasw ssl82 tha exei provlima sthn flash to image.sto diko moy me baryallen me ozoon sthn flash kai to idio image sto stick moy kanei nera to newdreamelite.