
Originally Posted by
Roulitsas
Το γνωστό κόλπο με το αυγό. Βάλε ενα κομμάτι αλουμινόχαρτο πάνω απο το καπάκι του δέκτη, σπάσε ένα αυγό (προσοχή μην το χτυπήσεις για ομελέτα) και ρίξτο στο αλουμινόχαρτο. ΑΝ σε 3-4 λεπτά το ασπράδι σφίγγει, έχεις θέμα. Αν όχι, βγάλε το αυγό, και πέτα το!!! Πλακίζω φυσικά έτσι; Δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά πράγματα. Αν μετά απο 30' - 35' ο δέκτης πάνω απο το tuner ψήνεται, εκεί ειναι το θέμα σου. Βάζεις ανεμιστηράκι και τέλος. Σημείωση οτι τώρα το καλοκαίρι το δικό μου κάνει τα κόλπα του ενώ το χειμώνα με 10 βαθμούς λιγότερο απο ότι έχουμε, παιζει σχεδόν κανονικά. Παρ' όλα αυτά το ανεμιστηράκι έχει πάρει μόνιμη θέση.