Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 66 of 101 FirstFirst ... 164156616465666768717691 ... LastLast
Results 651 to 660 of 1001

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #651
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by komitis View Post
    einai bsbe2-401A
    9D1441G
    ΟΝΤΩς μετα απο 2 ωρες κλειστο δουλευει κανονικα
    βαζοντας αλλο τιουνερ επιγειο δουλευει κανονικα οποτε δεν ειναι απο τον επεξεργαστη η την μητρικη.τωρα στο τιουνερ τι μπορω να ελεγξω για την θερμοκρασια?
    επισης να πω οτι εαν περασει το μπουταρισμα ο δεκτης και το τιουνερ δεν εχουν κανενα προβλημα.μολισ βγει ομως απο την μπριζα θελει 3 ωρες για να μπουταρει σωστα.
    Το γνωστό κόλπο με το αυγό. Βάλε ενα κομμάτι αλουμινόχαρτο πάνω απο το καπάκι του δέκτη, σπάσε ένα αυγό (προσοχή μην το χτυπήσεις για ομελέτα) και ρίξτο στο αλουμινόχαρτο. ΑΝ σε 3-4 λεπτά το ασπράδι σφίγγει, έχεις θέμα. Αν όχι, βγάλε το αυγό, και πέτα το!!! Πλακίζω φυσικά έτσι; Δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά πράγματα. Αν μετά απο 30' - 35' ο δέκτης πάνω απο το tuner ψήνεται, εκεί ειναι το θέμα σου. Βάζεις ανεμιστηράκι και τέλος. Σημείωση οτι τώρα το καλοκαίρι το δικό μου κάνει τα κόλπα του ενώ το χειμώνα με 10 βαθμούς λιγότερο απο ότι έχουμε, παιζει σχεδόν κανονικά. Παρ' όλα αυτά το ανεμιστηράκι έχει πάρει μόνιμη θέση.

  2. Advertise Here
  3. #652
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Roulitsas View Post
    Το γνωστό κόλπο με το αυγό. Βάλε ενα κομμάτι αλουμινόχαρτο πάνω απο το καπάκι του δέκτη, σπάσε ένα αυγό (προσοχή μην το χτυπήσεις για ομελέτα) και ρίξτο στο αλουμινόχαρτο. ΑΝ σε 3-4 λεπτά το ασπράδι σφίγγει, έχεις θέμα. Αν όχι, βγάλε το αυγό, και πέτα το!!! Πλακίζω φυσικά έτσι; Δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά πράγματα. Αν μετά απο 30' - 35' ο δέκτης πάνω απο το tuner ψήνεται, εκεί ειναι το θέμα σου. Βάζεις ανεμιστηράκι και τέλος. Σημείωση οτι τώρα το καλοκαίρι το δικό μου κάνει τα κόλπα του ενώ το χειμώνα με 10 βαθμούς λιγότερο απο ότι έχουμε, παιζει σχεδόν κανονικά. Παρ' όλα αυτά το ανεμιστηράκι έχει πάρει μόνιμη θέση.
    και στο εχει πει 1000 φορες, δεν με ακους.
    παρε μαιμου παρε μαιμου

  4. #653
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    και στο εχει πει 1000 φορες, δεν με ακους.
    παρε μαιμου παρε μαιμου
    Και άλλη ρε μήτσο;;; Κι άλλη; Εδώ προχθές πήρα μπανάνες στην λαϊκή για τα παιδιά, και πριν προλάβω να μπώ στο σπίτι, έπεσαν πάνω μου τα 500αρια... :P Είσαι τρελός βρε; Εδώ έχω support απ ευθείας απο Γερμανία, λες να πάω προς Κίνα;

  5. #654
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Roulitsas View Post
    Και άλλη ρε μήτσο;;; Κι άλλη; Εδώ προχθές πήρα μπανάνες στην λαϊκή για τα παιδιά, και πριν προλάβω να μπώ στο σπίτι, έπεσαν πάνω μου τα 500αρια... :P Είσαι τρελός βρε; Εδώ έχω support απ ευθείας απο Γερμανία, λες να πάω προς Κίνα;
    και ποιος σου ειπε βρε, οτι οτι ειναι dream multimeda ειναι και σωστο;; αν θες αναφερομαστε και σε μοντελα.
    ας ειναι καλα οι κινεζοι, οι κορεατες και ολοι οι σχιζοματηδες εκει κατω, που περνουν τα μοντελα τους και τα τελειοπουν οσον αφορα τις ατελειες που υπαρχουν παντα στις πρωτες βερσιον των μοντελων τους.
    ΥΓ: και μην ξεχναμε πριν λιγα χρονια, κινεζακια επερνε και η multimedia και βαζοντας μεσα στο κουτι μια τσοντοκαρτα τα πουλαγε για οριτζιναλ.

  6. #655
    Senior Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    109
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    roulitsas ti anemistiraki exeis an epitrepete?

  7. #656
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    και ποιος σου ειπε βρε, οτι οτι ειναι dream multimeda ειναι και σωστο;; αν θες αναφερομαστε και σε μοντελα.
    ας ειναι καλα οι κινεζοι, οι κορεατες και ολοι οι σχιζοματηδες εκει κατω, που περνουν τα μοντελα τους και τα τελειοπουν οσον αφορα τις ατελειες που υπαρχουν παντα στις πρωτες βερσιον των μοντελων τους.
    ΥΓ: και μην ξεχναμε πριν λιγα χρονια, κινεζακια επερνε και η multimedia και βαζοντας μεσα στο κουτι μια τσοντοκαρτα τα πουλαγε για οριτζιναλ.
    Δεκτό!!!!

    Αλλωστε ξερω απο πρωτο χερι, περιπτωση συνεργατη της DMM ο οποιος επαιρνε τα χρηματα για να κανει παραγγελια CPUs στην Κινα και μεσω υπερτιμολογησης, τα χρηματα που περισσευαν τα εκανε παραγγελια για κλωνους και αναπτυξη αυτων! Καποια "φιδια" το ειχαν καταλαβει, αλλα ποιος τα ακουγε τοτε. Μετα ολοι επεσαν να τους συγχωρησουν.

    Quote Originally Posted by xalaras View Post
    roulitsas ti anemistiraki exeis an epitrepete?
    Τωρα εχω ενα στα 4cm απο original Dm500HD που βρηκε νεο σπιτι στο σασι ενος 7020 και πηρε και USB mod και Display Mod. Ετσι το ανεμιστηρακι που περισσεψε πηγε στον 800αρη. Πρωτα ειχα ενα στα 10cm. Και τα δυο παιζουν με τροφοδοσια 5V απο τα usb slots του 800αρη.

  8. #657
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    λοιπον σημερα μου ηρθαν αυτα απο china....... 3,5 - 4 ευρα
    κοντευουν να παγωσουν απο το κρυο τα 800αρια.......
    Attached Images Attached Images

  9. #658
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    λοιπον σημερα μου ηρθαν αυτα απο china....... 3,5 - 4 ευρα
    κοντευουν να παγωσουν απο το κρυο τα 800αρια.......
    πραγματι φιλε κανουν πολυ καλη δουλεια

  10. #659
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    λοιπον σημερα μου ηρθαν αυτα απο china....... 3,5 - 4 ευρα
    κοντευουν να παγωσουν απο το κρυο τα 800αρια.......
    Μα καλά πως γίνεται να παγώνουν τα 800αρια απο τα mouse pad? Μήπως είναι το μπλέ χρώμα "του πάγου" που λέμε?

  11. #660
    Contributing Member DOG1's Avatar
    Join Date
    02-03-2010
    Location
    larisa
    Posts
    417
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    λοιπον σημερα μου ηρθαν αυτα απο china....... 3,5 - 4 ευρα
    κοντευουν να παγωσουν απο το κρυο τα 800αρια.......
    tetoia exw kai egw giwrgo kai o HDD einai stoys 24 vtathmoys celsioy stathera.pagos.axaxaxaxa

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •