na to poume ligo kalytera ?
bl 82 sim 2.01 tuner revM
+1000
dokimasmena ola ta loader ..sxedon ola...me fortomeno arketa ton 800
openvpn oscam cccam newcs ola sto treximo ..diapistosa oti
to argo bl 69 htan sta8erotato..
milame pada gia aksiopistia kai oxi taxuthta..min paraksigi8ume..
me nabilo kai bl 69 o dektis eklise 6 mhnes on me ups kai mnimi sto orio
sernodas pano tou kai usb wifi xoris anemistira sto cpu mono me mia psyktra
apo tsipset mabo ...se oles tis alles periptoseis eixa asta8ia sto openvpn
kai me anagaze na kano epanekinisis
tora trexo afto
OpenDreambox 1.5.0 dm800
dm800 login:
root
root@dm800:~#
clear
[H[Jroot@dm800:~#
ipkg list | grep second
dreambox-secondstage - 75-r0 -
ok kai ego pou exo ena tapeino rev M 2.01 me updated to ssl se 82 ti na po ? oti exei problima ? afou den exei , oute me ssl76 eixe problima oute me 82 , mia xara trexei oscam kai vpn . a kai sti flash exo akoma to de bh phoenix edition . apo tote pou to pira trexei astamatita . me to tuner M exei lysei kai merika themata tune failed se alagi doriforou pou eixe o proigoumenos me to paliotero tuner .
kserete merikoi den kanoun auti ti douleia oste na pernane oloi oi dektes tis agoras apo ta xeria tous , kai sygnomi pou sas enoxlisame gia alli mia fora agpite dimitri den tha sas ksanamolynoume ta themata .
to tuner failed eine bangs tou generation tou 22khz...kai tou inverter sto tuner se grigores allages H/V argi na sikosh ta 18v pou eine
gia ta H ..to neo megalo tuner (m) tis aps eine nomizo exi kalutero inverter kai paei ligo pio kala.
ta megala ssl akolou8oun ta orizinal modela se ekseliksi ..kai anagazoun to kinezo na plastografi kai ta loader
gia na kanei sosth adigrafi...axaxax ela de pou to hardware exi diaforetiki gnomi ..kai ta crach logs dinun kai pernoun
afta ta kseri o herkoules (@ROULITSAS)kalutera vevea pou eine kai sto team tis dream.
pados apo mena nick exoun perash oloi sxedon oi dektes tis dream kai exo apopsi..PROSOPIKI..MIN MPERDEUTOUME
stathi den eipa pouthena oti to kinezohardware me sima ti mpanana antexei kamia sygkrisi me to gnisio , alla gia ena xristi pou den einai kai idietera apaititikos na trexei ena karo modules pisteuo oti to paleuei to thema . eidika ekei pou exei paei i isotimia euro dollariou , me ~140€ ante bia 150€ kanei mia xara ti doulitsa tou ante kai to efect tou . skepsou oti prin ena xrono itan ena katostariko pio akribos ....
bre mono pou exei ti misi ram , skepsou poso eukolo einai na tin exeis sta kokkina . esto kai exeis swap ti na sou sosei ? gia na min mpoume se loipes leptomeries gia tin apomimisi tis cpu . ktl ktl .
profanos omos an exeis dipla dipla gnisio kai maimou kai blepeis tin plastigka na gernei yper tis maimous , mpaineis se skepseis .