μετα το restart πατησε το μπλε κουμπι.
μετα το restart πατησε το μπλε κουμπι.
προφανως ουτε στο μενου σου βγαζει blue panel? κανε εγκατασταση το ιματζ ( απο την αρχη μεσω νουλλ καλωδιου)
Φιλε kantsko αφου το βλεπεις στο μπλε κουμπι πρεπει να το κανεις εγκατασταση και απο εκει και μετα θα εγκατασταθει.ετσι γινεται με το gemini 3
ανοιγω Mozilla(ή ie)και αφου εχω περασει το vlc,βλεπω απο τον 500s για 2-3 δευτ. εικονα και μετα κολλαει και μου λεει προβλημα με το plugin του vlc.
υπαρχει καποιος τροπος να δω σωστα στο pc εικονα χωρις προβληματα?
to kalitero mozilla ine to 3.6 ta ipolipa ine mapa oute FW den mporis na perasis se dm me to 4 den ginete simera evala to 5 ala den exo dokimasi