Καλημερα.ποιος μπορει να μου πει πως περναμε τα plugins ipk σε open pli image?Δεν το εχω δουλεψει καθολου μεχρι τωρα και αναγκαστηκα να το περασω γιατι ειναι το μονο μεχρι στιγμης που μου βλεπει το usb dvb που περασα και δεν μπορω να περασω τα plugins.










