nasıl açıldığını anlatayım..
yapabilene ne mutlu..
modül girişli eski bir dijital tv kartım var
ds yi modülü ile birlikte tv kartında çalıştırdım...
kanallar tıkır tıkır açtı...
sonra tv kartının çalıştığı programa bir yazılım kurdum..
o yazılımla boxkeyler alınabiliyor..
kanallar süperde açıyor.. donmasız sıkıntısız...
isteyene yazılım ve programları veririm..
ücret karşılığında..




Reply With Quote




