Originally Posted by Fhillip_Morris ναι αυτο ειναι. Καλα λενε οι φιλοι Δημητρη.Γιατι δεν το κατεβαζετε ???
Originally Posted by Tzimakos Καλα λενε οι φιλοι Δημητρη.Γιατι δεν το κατεβαζετε ??? εγω ασχολουμαι μονο με την κοινοτητα, εδω παρεακι με ολα τα παιδια.
Originally Posted by serfer2 To fake αρχειο που λες ειναι το 17-05-2011? και αν ναι.. γιατι οι διαχειριστες δεν το κατεβαζουν? to siggekrimeno arxeio einai gia ta turkika kai oxi gia ta ellinika.apli dieykrinisi ekana na kserete.
Originally Posted by algio74 ευχαριστω παιδια για την βοηθεια σας.το εκανα αλλα τιποτα ακομα.παντως το αρχειο που ειχα επαιζε απο 15/12/2010 μεχρι και 15/5/2011 6 μηνες σερι. perase kapoio log toy martioy file moy i toy aprilioy mexri tis 15 toy mina an to hsn einai energo thanoiksei as einai kai mikri i grammi
Originally Posted by konos perase kapoio log toy martioy file moy i toy aprilioy mexri tis 15 toy mina an to hsn einai energo thanoiksei as einai kai mikri i grammi tin mikri ksexase tin einai 101 i grami oxi 103 kanoniki grami thelei se log.
καλημερα μηπωσ γνωριζει καποιοσ απο που να κατεβασω το emk gia την δρακοκαρτα?
Originally Posted by loukpanoss καλημερα μηπωσ γνωριζει καποιοσ απο που να κατεβασω το emk gia την δρακοκαρτα? gia anazitise to edo.. ΑΡΧΕΙΑ για Κάρτες, Δέκτες «ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ!»
Originally Posted by loukpanoss καλημερα μηπωσ γνωριζει καποιοσ απο που να κατεβασω το emk gia την δρακοκαρτα? edo iparchi: http://www.satsupreme.com/ulc.php?&cat=5&page=2
ξερει κανεισ το σιτε τησ δρακοκαρτασ?
Originally Posted by loukpanoss ξερει κανεισ το σιτε τησ δρακοκαρτασ? exei kleisi file mou.
Forum Rules