κάποιες κλείδωσαν κάποιες παίζουν ακόμη.
paizei kanonika,simera tin anoixa........ligh prospatheia parapano kai tha ginei paides.........
Re paidia na rotiso ta arxia pou itan edo mesa sto forum ( ta palia ) giati
eksafanistikan ola ?
alakse kati mipos ta valan alou ?
Elpizo na boithisa :)
Episis osous boithisa elpizo na boithisoun kai allous blepete iparxi enas periorismos sta 3pm ana ora.
Kalo bradi.
Μπορεί να βοηθήσει κανείς?
Ευχαριστώ
Γεια σας παιδιά βρήκα δυο αρχεία από άλλο forum αλλά δεν έπαιξε κανένα μήπως μπορεί κάποιος να βοηθήσει.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Μπορεί κάποιος να βοηθήσει.με ενα pm
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.