Καλημερα σ ολη την παρεα..πληροφοριακα παρακολουθωντας αρκουντως ανελλειπως τα logs που περνουν καθημερινα παρατηρω πως υπαρχουν αρκετα ακομα C3 και πολυ περισσοτερα CB.. απλα εμεις δεν τα εχουμε...και για την φαγωμαρα και τις διαγραφες κι εγω με την σειρα μου θα συνηστουσα περισσοτερη ψυχραιμια απο ολους μας.. Φιλικα παντα και με χαμογελο... χομπυ πρεπει να κανουμε...και να θυμωμαστε πως ουτε οι διαχειριστες ουτε τα μελοι ειναι υποχρωμενοι να δεινουν αρχεια ..αν το κανουν καλη τους θεληση κι οχι υποχρεωση....









