ολα τα ενεργα αρχεια παιζουν και χωρις λογκ, αν την αφησεις την καρτα μεσα στον δεκτη για καποιο χρονικο διαστημα. τα λονγκ βοηθανε μονο για να ανοιξει ποιο γρηγορα η καρτα και ποιο πολυ για να δεις αν ειναι ενεργο το αρχει, ωστε να μην το γραψεις και περιμενεις αδικα.
αν λοιπον γνωριζουμε οτι το αρχειο ειναι ενεργο, για οσους δεν γνωριζουν απο λογκ. το γραφουν το βαζουν μεσα στον δεκτη τους και μεσα σε ενα διωρο περιπου θα δει φως











