bravo bre nikolis123
me ta log soy anesteisa simera ena palio arxeio
sim.gia na min pareksigitho...talla log den ta dokimasa
bravo bre nikolis123
me ta log soy anesteisa simera ena palio arxeio
sim.gia na min pareksigitho...talla log den ta dokimasa
δεν έχει νόημα πλέον ....
απο αύριο θα πέσει σκοτάδι
Den xriazete na leme profities kanis apw emas den kseri to ti tha gini ektos apo enan pou akoma den milise otan tha milisi aytos pou kani koumanto meta tha mathoume to th tha gini eimaste oli se anamoni. egw prosopika ksero pios pezi olo to pexnidi.
2 xasania pernousan mexri tis 4 to apogeyma,mexri tis 12 mesanyxta oute gia deigma...pali blackout ayrio!
to kalitero pou exeis na kanis einai na min grafis nkaka25 den exoun kanena noima ayta pou grafis einai logia tou aera
PM Νέα HSN παρακαλώ Nova GR
@nkaka25: to mono NXP pou mou erxete sto mialo tora einai afto tis philips ..kako cpu an me rotas :)
tora gia ta drakonia, tha kano ligo humor, valte gamma valte gamma :D