Γεια σας παιδιά , έχω να πω τα εξής
Αν όντως σήμερα έκλεισαν οι δρακοκάρτες πως και δεν έγινε χαμός στο φόρουμ? (αδυναμία εισόδου κλπ,κλπ) είδα μόνο καμμιά δεκαριά μέλη να διαμαρτύρονται για κανένα αρχειάκι.Αυτό δηλώνει οτι υπάρχουν ακόμη πολλές κάρτες που παίζουν η αν όντως έκλεισαν , οι πελάτες του δράκου ήταν καμμιά δεκαριά όλοι και όλοι , εκτός και αν δεν ασχολείται κανείς(εκτός των επαγγελματιών βέβαια) η το όλο αλισβερίσι γίνεται μεταξύ φίλων στην βούβα και μακριά απο το φόρουμ.
Μήπως είναι κάπως έτσι?
diladi mila i empeiria ton emporon diladi na katalawoume?toses poles poulithikan?
μιλησε κανεις για εμπορους;; απο που το συμπερανες αυτο;;
λογικο δεν ειναι τωρα που ολοι οι σερβεραδες με τις οριτζιναλ καρτες τους να μην μπορουν να κανουν παιχνιδι να καταφευγουν στους δρακους;;;; μεχρι να βρουν μια καποια λυση;; η θα μπει μεσα η επιχειρηση τους αν δωσουν 80 ποσα ευρ κανει ενας δρακος για να τον βαλουν επανω.
πρεπει να ειναι εμπορας κανεις για να σκεφτει κατι τετοιο;; μην χαρακτηριζεις λοιπον κανεναν αν δεν εισαι σιγουρος για αυτα που γραφεις.
εκτος και αν μιλα ''αγανακτησμενος'' σερβερας
To gamma team arxes tou 09 vgike kai eipe pws pleon stamataei na ypostirizei ti gamma. Me auta ta dedomena stin australia an kai pernane akomi 0030 kseminane apo arxeia giati den ypirxe ypostiriksi.. Ton drako den exoun stamatisei na ton ypostirizoun ektos an exw meinei pisw. Afou loipon einai mia karta me ypostririksi ara den apokleietai sto kontino mellon na doume na anevainei kapoio site pou na dinei pali arxeia me ton palio ton tropo.
Nova μεγάλο έργο εδώ χάρη στο αρχείο καταγραφής από 03_08_2011