Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 82 of 105 FirstFirst ... 3257727780818283848792 ... LastLast
Results 811 to 820 of 1049

Thread: Συζητήσεις BD cart014

  1. #811
    Senior Member lebowski_'s Avatar
    Join Date
    17-06-2011
    Posts
    101
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    mporei se kapoioys na itan arketa xrisimo k na exoyn piasei idi doyleia

  2. Advertise Here
  3. #812
    Member
    Join Date
    06-05-2009
    Posts
    62
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by kariki View Post
    Πριν ελεγες ψαχτειτε...σωστα?
    prin!!!! efage loukanika hpie mpures kai vrike ta hsn tou drakou sto 8b
    se ligo 8a ta vriski kai sta garidakia lotto !!! re ti gineteeeeeeeee.......................... ........................

    1η παρατήρηση

  4. #813
    Senior Member
    Join Date
    20-04-2009
    Posts
    118
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by ksepetas View Post
    prin!!!! efage loukanika hpie mpures kai vrike ta hsn tou drakou sto 8b
    se ligo 8a ta vriski kai sta garidakia lotto !!! re ti gineteeeeeeeee.......................... ........................
    em merikoi einai kai poly psagmenoi

  5. #814
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Αυτό το πράγμα ,οι πιο παλιοί , το έχουμε ξαναζήσει 3 φορές.
    1 η γάτα 2 η τιτανόγατα και 3 σήμερα.
    Εδώ μέσα από ότι φαίνεται καμιά 10αριά άτομα ξέρουν τι παίζεται με τα κόλπα τις Γοβας,(μπορεί να είναι παραπάνω και να μην ποστάρουν).
    Όλοι εμείς οι άλλοι στήνουμε αυτί και μάτι και ανάλογα ποιούς και πότε ακούμε -βλέπουμε ,ε όλο και κάτι θα μάθουμε.
    Υπομονή λοιπόν γιατί τώρα θα αρχίσει ο καθένας το κοντο-μακρύ του κτλπ.
    Εδώ συμφωνώ με τον Δημήτρη ,δεν θα ανεχθούμε όμως ειρωνικά σχόλια τσακωμούς και μπαρμπούτσαλα.

  6. #815
    Member
    Join Date
    06-05-2009
    Posts
    62
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    @hobsat...file mou ...os pros ti h parathrhsh///??

    diladi edo exete-exoume 1 forum orea ...adalasoume apopsis skepsis ktlp...ola ok
    to na les omos oti sou katevi oti sou erxete sto mialo .. na LES ne ego eime magas
    ksero to tropo...alla ton exo gia party mou kalitera na min to pis,,,kai eidika apo
    atoma ta opia exoun periorismenes gnoseis ..apo oti katalalaveno apo tis anakrivies pou grafoun ...eine sosto?
    eseis oi mod toulaxiston prepei na sevastite ton kosmo tou forum pou diavazei ...pou prospa8ei na ma8i..
    an 8elete na to kanete chat h tsirko kade to ..sygnomi gia thn enoxlish ...sunexiste.

  7. #816
    VIP Member HOBSAT's Avatar
    Join Date
    08-09-2009
    Location
    Megalo Kastro
    Posts
    2,563
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by ksepetas View Post
    @hobsat...file mou ...os pros ti h parathrhsh///??

    diladi edo exete-exoume 1 forum orea ...adalasoume apopsis skepsis ktlp...ola ok
    to na les omos oti sou katevi oti sou erxete sto mialo .. na LES ne ego eime magas
    ksero to tropo...alla ton exo gia party mou kalitera na min to pis,,,kai eidika apo
    atoma ta opia exoun periorismenes gnoseis ..apo oti katalalaveno apo tis anakrivies pou grafoun ...eine sosto?
    eseis oi mod toulaxiston prepei na sevastite ton kosmo tou forum pou diavazei ...pou prospa8ei na ma8i..
    an 8elete na to kanete chat h tsirko kade to ..sygnomi gia thn enoxlish ...sunexiste.
    Αυτό εδώ είναι ανταλλαγή απόψεων.....
    prin!!!! efage loukanika hpie mpures kai vrike ta hsn tou drakou sto 8b
    se ligo 8a ta vriski kai sta garidakia lotto !!! re ti gineteeeeeeeee

  8. #817
    Member
    Join Date
    06-05-2009
    Posts
    62
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    edo:
    Quote Originally Posted by nikolis123 View Post
    safto exis dikeo den psofise akoma 8a perimenoume to avrio to avrio 8a diksi
    lipon pao ekso giati psino loukanika sta karvouna

    edo kolane ta loukanika kai oi mpures ...kai sta alla post ta 8b ktlp...den to egrapsa tyxea

  9. #818
    Contributing Member kurt4000's Avatar
    Join Date
    17-05-2006
    Location
    Oros Mpeles
    Posts
    787
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by ksepetas View Post
    edo:


    edo kolane ta loukanika kai oi mpures ...kai sta alla post ta 8b ktlp...den to egrapsa tyxea
    Ksepetas exei posh ora se parakoloutho mesa sth eironia eisai xalarose ligo

  10. #819
    Contributing Member kurt4000's Avatar
    Join Date
    17-05-2006
    Location
    Oros Mpeles
    Posts
    787
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by kurt4000 View Post
    Ksepetas exei posh ora se parakoloutho mesa sth eironia eisai xalarose ligo
    Edo mesa hmaste gia na antallasoume apopseis oxi eironies

  11. #820
    Senior Member michael318's Avatar
    Join Date
    11-06-2008
    Posts
    158
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Καποτε αυτο εδω ηταν ανα forum.
    Εκανες μια ερωτηση... επερνες μια απαντηση... ψαχνοσουν λιγο την ευρισκες την ακρη.
    Τωρα εχει γινει μπ.......... ναμην το πω.
    Οτι του κατεβει του καθενος το γραφει.
    Συγχαρητηρια σε ολους που μπενεται σ'αυτο το forum για να ικανοποιησεται το ΕΓΩΙΣΜΟ σας.
    Τα forum ομως δεν υπαρχουν για να εξυπηρετουν αυτο το σκοπο!!!!

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •