mporei se kapoioys na itan arketa xrisimo k na exoyn piasei idi doyleia
mporei se kapoioys na itan arketa xrisimo k na exoyn piasei idi doyleia
Αυτό το πράγμα ,οι πιο παλιοί , το έχουμε ξαναζήσει 3 φορές.
1 η γάτα 2 η τιτανόγατα και 3 σήμερα.
Εδώ μέσα από ότι φαίνεται καμιά 10αριά άτομα ξέρουν τι παίζεται με τα κόλπα τις Γοβας,(μπορεί να είναι παραπάνω και να μην ποστάρουν).
Όλοι εμείς οι άλλοι στήνουμε αυτί και μάτι και ανάλογα ποιούς και πότε ακούμε -βλέπουμε ,ε όλο και κάτι θα μάθουμε.
Υπομονή λοιπόν γιατί τώρα θα αρχίσει ο καθένας το κοντο-μακρύ του κτλπ.
Εδώ συμφωνώ με τον Δημήτρη ,δεν θα ανεχθούμε όμως ειρωνικά σχόλια τσακωμούς και μπαρμπούτσαλα.
@hobsat...file mou ...os pros ti h parathrhsh///??
diladi edo exete-exoume 1 forum orea ...adalasoume apopsis skepsis ktlp...ola ok
to na les omos oti sou katevi oti sou erxete sto mialo .. na LES ne ego eime magas
ksero to tropo...alla ton exo gia party mou kalitera na min to pis,,,kai eidika apo
atoma ta opia exoun periorismenes gnoseis ..apo oti katalalaveno apo tis anakrivies pou grafoun ...eine sosto?
eseis oi mod toulaxiston prepei na sevastite ton kosmo tou forum pou diavazei ...pou prospa8ei na ma8i..
an 8elete na to kanete chat h tsirko kade to ..sygnomi gia thn enoxlish ...sunexiste.
Καποτε αυτο εδω ηταν ανα forum.
Εκανες μια ερωτηση... επερνες μια απαντηση... ψαχνοσουν λιγο την ευρισκες την ακρη.
Τωρα εχει γινει μπ.......... ναμην το πω.
Οτι του κατεβει του καθενος το γραφει.
Συγχαρητηρια σε ολους που μπενεται σ'αυτο το forum για να ικανοποιησεται το ΕΓΩΙΣΜΟ σας.
Τα forum ομως δεν υπαρχουν για να εξυπηρετουν αυτο το σκοπο!!!!