
Originally Posted by
Fhillip_Morris
απο τοτε που σταματησε η κυρια τις ver 4 σταματησαν και οι γατες. εκτοτε δεν επαιξε καμια, τωρα τι λεει ο καθε ποιητης εδω μεσα ειναι αλλου παπα ευαγελειο. πολλοι καττα καιρους ειχαν γατες που επαιζαν αλλα οταν τους ελεγες δεν θελω αρχειο αλλα απλα να την δω, η απαντηση ηταν παραπλησια απο ολους. αλλος την ειχε δωση στον αδελφο του για να βλεπει, αλλος την εχει παρει ο πατερας του στο εξοχικο και αλλος στην γκομενα που εχει μικρο παιδι για να βλεπει το boomerang.
η Τιτα ναι, θα μπορουσε να παιξει μιας και ειναι η ιδια ακριβως καρτα με τον δρακο, αν υπηρχε το λοαντερ να μετατρεπει το αρχειο του δρακου για το δικο της στομαχι. μην δινετε βαση λοιπον σε κατι τετοια και μην τσιμπατε.