Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 84 of 105 FirstFirst ... 3459747982838485868994 ... LastLast
Results 831 to 840 of 1049

Thread: Συζητήσεις BD cart014

  1. #831
    VIP Member andymal's Avatar
    Join Date
    14-12-2005
    Location
    Botswana
    Posts
    1,968
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by michael318 View Post
    Καποτε αυτο εδω ηταν ανα forum.
    Εκανες μια ερωτηση... επερνες μια απαντηση... ψαχνοσουν λιγο την ευρισκες την ακρη.
    Τωρα εχει γινει μπ.......... ναμην το πω.
    Οτι του κατεβει του καθενος το γραφει.
    Συγχαρητηρια σε ολους που μπενεται σ'αυτο το forum για να ικανοποιησεται το ΕΓΩΙΣΜΟ σας.
    Τα forum ομως δεν υπαρχουν για να εξυπηρετουν αυτο το σκοπο!!!!

    και ποιά είναι η ερώτηση που δεν πήρες απάντηση εντελώς φιλικά.

  2. Advertise Here
  3. #832
    Senior Member
    Join Date
    14-04-2009
    Posts
    280
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Μηπως καποιος φιλος γνωριζη αν η bd παιζη?

  4. #833
    Member
    Join Date
    11-05-2009
    Posts
    74
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by serfer2 View Post
    Μηπως καποιος φιλος γνωριζη αν η bd παιζη?
    Ναι παίζει. Μην ρωτήσεις τι και πως μιας και δεν ξέρω, αλλά ξέρω κάρτα που αυτή τη στιγμή που μιλάμε παίζει

  5. #834
    New Member
    Join Date
    13-10-2008
    Posts
    5
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by michael318 View Post
    Καποτε αυτο εδω ηταν ανα forum.
    Εκανες μια ερωτηση... επερνες μια απαντηση... ψαχνοσουν λιγο την ευρισκες την ακρη.
    Τωρα εχει γινει μπ.......... ναμην το πω.
    Οτι του κατεβει του καθενος το γραφει.
    Συγχαρητηρια σε ολους που μπενεται σ'αυτο το forum για να ικανοποιησεται το ΕΓΩΙΣΜΟ σας.
    Τα forum ομως δεν υπαρχουν για να εξυπηρετουν αυτο το σκοπο!!!!
    ετσι ειναι δυστηχως οχι μονο εδω αλλα σχεδον σε ολα τα forum του ειδους

  6. #835
    Member
    Join Date
    06-05-2009
    Posts
    62
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by drboxxer View Post
    Ναι παίζει. Μην ρωτήσεις τι και πως μιας και δεν ξέρω, αλλά ξέρω κάρτα που αυτή τη στιγμή που μιλάμε παίζει
    pes tou na sou dosei dikaioma reshare na peksis kai esy

  7. #836
    Senior Member
    Join Date
    14-04-2009
    Posts
    280
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by ksepetas View Post
    pes tou na sou dosei dikaioma reshare na peksis kai esy
    Ξερης..τωρα που το λες σαν να εχεις δικιο!
    Παντα σε τετοιες ερωτησεις η απαντηση εινε..μιανου γνωστου η ενος φιλου,ποτε η δικια μας!

  8. #837
    Member hlsat's Avatar
    Join Date
    12-01-2006
    Location
    Banania
    Posts
    52
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Μια μερα σχεδον δεν μπηκα στο φορουμ και εχασα επισοδεια.Πρωτον η γατα μου φαινεται απιστευτο να παιζη μετα απο τοσα χρονια αλλα οχι απιθανο.Δευτερον η τιτα σιγουρα επαιζε και σιγουρα θα παιζη γιατι σαν καρτα ειναι ιδια με τον δρακο.Τελος ο δρακος σιγουρα θα παιζη για καποιους αλλα δεν ξερω για ποσο.Συμπαιρασμα ειναι οτι το εργο το εχουμαι ξαναδη πολλες φορες.Σιγα και το τεαμ μη βγαλη αλλα αρχεια για εμας για καποιους κολλητους μπορη οτι εγινε και με την τιτα.Η ουσια ειναι οτι μαλλον θα δουμαι μια αλλη καρτα για συνεχεια τωρα αν αυτη θα ειναι με τις υπολοιπες απο 5αρες η θα ειναι απο 5,7 αυτο θα δειξη.Εγω προσωπικα πιστευω οτι θα υπαρξη και συνεχεια αλλα με αλλη καρτα για να τα ξανακονομησουν και με τα υπολοιπα σε αλλαγες απο 5αρες.Για τον Γατο και για αυτα που εγραψε ολα ειναι πιθανα.

  9. #838
    Junior Member
    Join Date
    19-05-2010
    Posts
    11
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Opoios exei fos as mas steilei kai mas na doyme.

  10. #839
    New Member
    Join Date
    09-09-2005
    Posts
    1
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Akouo gia kainourgio prama me acs 5.8

  11. #840
    VIP Member ferrarif1's Avatar
    Join Date
    13-03-2009
    Posts
    1,079
    Uploads
    18
    Likes
    1

    Re: Blue Dragon - Συζητήσεις

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    απο τοτε που σταματησε η κυρια τις ver 4 σταματησαν και οι γατες. εκτοτε δεν επαιξε καμια, τωρα τι λεει ο καθε ποιητης εδω μεσα ειναι αλλου παπα ευαγελειο. πολλοι καττα καιρους ειχαν γατες που επαιζαν αλλα οταν τους ελεγες δεν θελω αρχειο αλλα απλα να την δω, η απαντηση ηταν παραπλησια απο ολους. αλλος την ειχε δωση στον αδελφο του για να βλεπει, αλλος την εχει παρει ο πατερας του στο εξοχικο και αλλος στην γκομενα που εχει μικρο παιδι για να βλεπει το boomerang.
    η Τιτα ναι, θα μπορουσε να παιξει μιας και ειναι η ιδια ακριβως καρτα με τον δρακο, αν υπηρχε το λοαντερ να μετατρεπει το αρχειο του δρακου για το δικο της στομαχι. μην δινετε βαση λοιπον σε κατι τετοια και μην τσιμπατε.
    +10000000000000000 akrivos opos ta les einai kai se opoion den aresoun as min ta lavi ipopsin tou as pedevete ma gates gatous tites drakous skylos kai oti alo zoithio travai i oreksi tou.

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •