φιλε μου αν απο ολα αυτα που γραφω εσυ καταλαβες οτι θιχτηκα για την irdeto, ε και που απαντω λαθος μου ειναι. ισως να μην καταλαβες οτι ολη η αναφορα στην irdeto ηταν γιατι κατι παιδακια εδω μεσα εχουν λαθος αποψεις οταν βγαινουν και λενε,''και σιγα την νοαβ.. θα μας τα κλαση... θα μας κανει αυτο....θα μας κανει το αλλο'' σε ολους αυτους απαντησα θελωντας να τους υποδειξω οτι η νοβα δεν ειναι παρα μονο ενα τιποτα. μια κονσολα με 4-5 κουμπακια τους εχουν δειξει και δουλευουν αλλα απο τεχνογνωσια αστα να πανε. και οτι σε τελικη αναλυση δεν ειναι η νοβα αλλα απο πισω μια εταιρεια που ασχολειται χρονια με αυτα.
αλλα οπως ειπε και ο φιλος ο ferrari το να κανεις εγραφη για να απαντησης σε ενα ποστ και μαλιστα οχι σαν απλο μελος αλλα σαν premium. ε ναι κατι δεν παει καλα. ισως ειναι και αυτο που γραφεις κλεινοντας το ποστ σου ''Happy Card Sharing,G9legend '' αν ειναι ετσι οκ εχεις δικιο, εχουν φαει μεγαλη ,,,,,,, αυτην την εποχη οι σερβεραδες και ισως να ειναι ασχημα για αυτους να ακουγονται καποια πραματα, αυτην την δυσκολη εποχη για αυτους.
Καλημερα.Τελικα το εχη η παλιοκατασταση οταν μια καρτα μας αφηνη χρονους μεσα στο φορουμ να γινεται χαμος απο κοντρες και αντιπαραθεσεις για το ποιος ξερη η δεν ξερη περισσοτερα πραγματα.Η ουσια ειναι μια θα υπαρξη συνεχεια για παιχνιδι η οχι.Σιγουρα οι τρυπες μειονονται.
Re paidia .. mou fainetai i pernane apo xthes to vradi mono 2 hsn se c3 ? Katharise to topio apotoma ? Eksafanizontai siga siga oi c3 pou tosa xronia milousame gi autes![]()
Απ το ολότελα καλή και η Κυπριώτικια
apoti fenete ta cb pernane kanonika mexri stigmis gia poso den ksero.
kai an thelete tin apopsi mou kalitera na ta fane kai ayta gia na min exoume kai lamoges apo kapoia team me dithen nea karta i opoia tha pezei me ta cb kai vrethoume pro ekplikseon oloi mas meta apo kanena mina 2 pou isos emfanisti.
Εχετε κάνει το θέμα chat με ασχετα πραγματα έλεος πια, όλα τα post που δεν έχουν σχέση με το θέμα θα τα βρείτε στις γενικές συζητήσεις