και εγω δινω μια συμβουλη σε ολους.αν θελετε παρτε το και σαν προειδοποισει. δεν θα ανεχθω καμια ειρωνεια εδω μεσα και κανεναν διαπληκτισμο. δεν θα γινει κωλοχανειο επειδη εκλεισαν οι παπαροκαρτες
Δεν εγινε και τιποτα...
καποτε θα εκλεινε...οσοι την πηραν νωρις ειναι μια χαρα...
αρκετα επαιξε να μην εχουμε παραπονο...
Καλησπερα παιδια..
τωρα που επικρατει σκοταδι οσο αφορα την ακατανομαστη,μπορει ο δρακος να βοηθησει με αλλα πακετα?Πιανω astra k hotbird,υπαρχει καποιο πακετο που μπορει να ανοιξει?Ευχαριστω..
ante telos kai i periodos xaritos..proviter....
ego vlepo ston antena 1 ton rizo
ola kapote teleionoun.to xeroume oloi