
Originally Posted by
Fhillip_Morris
οταν ξεμπλεξεις μεσα στο μυαλουδακι σου οτι το προβλημα δεν λεγεται νοβα αλλα irdeto ελα να μας τα πεις ολα αυτα. η αν νομιζετε οτι η irdeto ειναι μια εταιρεια του κωλου κανετε πολυ μεγαλο λαθος. απλα οτι πληρωνει ο καθενας περνει. και μην κοιτατε το ξεβρακωμα που εχουν παθει το πακετο το δικο μας και του ολλανδου και βουλγαρου, γιατι οι πλατφορμες αυτες δυο χρονια και βαλε δεν θελησαν να ριξουν χρηματα για αναβαθμιση του συστηματος του. οποτε επομενο ηταν να τους ξεβρακωσουν ολοι. για κοιτα φιλαρακι μου και τους αραβες που τα εσκασαν και πηγαν απ ευθειας στο irdeto3. η ποιο τελεια κωδικοποιηση ειναι αυτην την στιγμη ουτε καρτουλες ουτε cs ουτε τιποτα. και θα ειναι για πολυ πολυ καιρο ετσι. για αυτο οταν λετε κατι να τα λετε σωστα. δεν θα λετε νοβα λοιπον αλλα irdeto, τα πραματα με το ονομα τους. και αν θες να μαθεις και μερικα πραματα παρα πανω και για να μην μου αναφερει κανεις τιποτα για NDS. πολλα πραματακια που χρησιμοποιησε η nds παρμενα απο την irdeto ηταν.οπως πχ τωρα και το σουρφ κλοκ και τα αλλα που θα ελθουν, απο αυτους θα τα παρουν και θα τα βαλουν και στις δικες τους καρτουλες.