to paixnidi teliose as min moirazoyme elpides
to paixnidi teliose as min moirazoyme elpides
Παιδια εχω φορτωσει την καρτα με το κυπριακο εχω ομως log μιας βδομαδας παλιο ..μπορει καποιος να μου δωσει μια γραμμη προσφατη για να ανοιξει ο δρακος
tnx
tha noiksei mayto poy exeis......
konos ευχαριστω φιλε
Παιδια γεια.
Παίζει το κυπριακό?
file spaika kipriako enoeis afto pou iparxei sto geo........info..me ta x8esina log anoigei?
aporo pos to exoun akoma afisei den einai paraxeno.
esteila se dyo servades mail kai mou eipan oti exoun mono ta kypriaka ti ginete oloi me to idio pezoun.
file se efxaristo doulevei...