Παντως με αυτα που φοραν τα κοριτσια νιαουρισε μια γατα που ειχα στο συρταρι για καιρο. Δεν επαιξε πολυ κανα μισαωρο . Αρα τα γατια νιαουριζουν.......ακομα??
Παντως με αυτα που φοραν τα κοριτσια νιαουρισε μια γατα που ειχα στο συρταρι για καιρο. Δεν επαιξε πολυ κανα μισαωρο . Αρα τα γατια νιαουριζουν.......ακομα??