Gia na ksekiniso kenourio Title / Thread Starter ti xriazete na kano?? tha thela na ksekiniso gia dm800 se sigkekrimena
Gia na ksekiniso kenourio Title / Thread Starter ti xriazete na kano?? tha thela na ksekiniso gia dm800 se sigkekrimena
den einai epithimito na anoigete nea themata , afou yparxei eidi thematiki enotita gia ta dreambox .
rota ekei oti theleis kai opoios kserei tha sou apantisei .
Sosto alla poli geniko to thema....an kitaksis kai se alla forum (ksena) anigete kenourio gia kathe modelo (den ine kai tosa polla) etsi kapios pou exi to sigkekrimeno modelo vriski ta panta efkola....
file mou eimaste to elliniko subsection enos international forum pou eidi stin kentriki selida exei ksexorista subsection gia sxedon oles tis etairies stb opos kai dreambox . den einai logiko na exoume dublikate section akoma kai an einai se alli glossa .
Οτι χρειαζεσαι θα το βρεις εδω πανευκολα φιλε μου!!!!
giati mexri prin liges meres ena HSN pernouse 1 me 2 fores, eno tis leleftaies meres pernaei 7 me 10 to 24oro?
ti mageirevetai?
Θα μας ενημερωσει κανεις γιατι τις τελευταιες μερες εχουμε αλλαγες στους διαχειριστες ???
Νομιζω οτι πρεπει να γινει κατι τετοιο δεν νομιζετε???
Καλησπερα σε ολη τη παρεα!!!!
Ο Tzimakos εκανε μια πολλη ευστοχη ερωτηση τις τελευταιες ωρες και δεν εχει απαντηθει μεχρι στιγμης.....
Δεν γνωριζετε οι διαχειριστες του Greek Section τι πραγματικα συμβαινει και ποιος ειναι ο σκοπος αυτων των αλλαγων?
Πιστευω οτι πολλοι εδω μεσα θα θελαμε να μαθουμε γιατι πραγματικα μπορει καπου να αποσκοπει και να οφελει!
Αν ειναι του γενικου αφεντικου αποφασεις τοτε να απευθυνθουμε σε αυτον για μια τοποθετηση....απλα πειτε μας!