File elpan h sim 1.0 anabathizetai se ferrari ssl78f aneta . Yparxoun prog ekei ekso. An kaneis kai mia allagh sto tuner me typou m tha eisai ok!.
D.
File elpan h sim 1.0 anabathizetai se ferrari ssl78f aneta . Yparxoun prog ekei ekso. An kaneis kai mia allagh sto tuner me typou m tha eisai ok!.
D.
File mou auta pou sou leo ta exo kanei kai douleyoun. Oriste kai to post pou eixa kanei.
http://www.satsupreme.com/showthread...ht=#post771920
Filika d.
το Alfa καταργηθηκε για το Novacinema 4 μηπως το πιανουμε πουθενα αλλου;;;
Μάλλον τέλος αυτο το κολπακι που λες φίλε μου γιατί ούτε σε μένα παίζουν.
Το ένα έγινε novacinema4cy και το άλλο δεν ανοίγει πλέον.
Οπότε μάλλον χρειάζεσαι κυπριακό φιλέτο για να δεις