Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 20 of 101 FirstFirst ... 1015181920212225304570 ... LastLast
Results 191 to 200 of 1006

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #191
    Senior Member doulapa's Avatar
    Join Date
    06-10-2008
    Posts
    420
    Uploads
    13
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    File elpan h sim 1.0 anabathizetai se ferrari ssl78f aneta . Yparxoun prog ekei ekso. An kaneis kai mia allagh sto tuner me typou m tha eisai ok!.

    D.

  2. Advertise Here
  3. #192
    Member
    Join Date
    30-05-2009
    Posts
    96
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by doulapa View Post
    An kaneis kai mia allagh sto tuner me typou m tha eisai ok!.

    D.
    Αν υπάρχει κάποιος που έβαλε Μ TUNER, σε δέκτη με το παλιό tuner και του δούλεψε (original ή κλώνο) ας το επιβεβαιώσει.

    Γιατί η αλλαγή μόνο στη θεωρία έχει δουλέψει.
    Στην πράξη δεν bootάρει ο δέκτης.

  4. #193
    Senior Member ELPAN's Avatar
    Join Date
    24-07-2008
    Location
    KENTRIKH ELLADA
    Posts
    323
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by doulapa View Post
    File elpan h sim 1.0 anabathizetai se ferrari ssl78f aneta . Yparxoun prog ekei ekso. An kaneis kai mia allagh sto tuner me typou m tha eisai ok!.

    D.
    το προσπαθησα φιλε μου να κανω αναβαθμιση και ενω δειχνει οτι την κανει δεν δεχεται κανενα image.αναβαθμισα με nfi 1.1 -1.2-1.3 αλλα τιποτα νομιζω η καρτα ειναι Τ1

  5. #194
    Senior Member doulapa's Avatar
    Join Date
    06-10-2008
    Posts
    420
    Uploads
    13
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by ELPAN View Post
    το προσπαθησα φιλε μου να κανω αναβαθμιση και ενω δειχνει οτι την κανει δεν δεχεται κανενα image.αναβαθμισα με nfi 1.1 -1.2-1.3 αλλα τιποτα νομιζω η καρτα ειναι Τ1

    File mou auta pou sou leo ta exo kanei kai douleyoun. Oriste kai to post pou eixa kanei.


    http://www.satsupreme.com/showthread...ht=#post771920


    Filika d.

  6. #195
    Senior Member
    Join Date
    18-04-2009
    Posts
    143
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    το Alfa καταργηθηκε για το Novacinema 4 μηπως το πιανουμε πουθενα αλλου;;;

  7. #196
    Banned
    Join Date
    01-10-2008
    Posts
    2,213
    Uploads
    69
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by bolos75 View Post
    το Alfa καταργηθηκε για το Novacinema 4 μηπως το πιανουμε πουθενα αλλου;;;
    ξανάκανε search τον δέκτη σου και θα τα βρεις σε νέα συχνότητα με νέα ονομασία .

  8. #197
    Senior Member
    Join Date
    18-04-2009
    Posts
    143
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by mathikoloni View Post
    ξανάκανε search τον δέκτη σου και θα τα βρεις σε νέα συχνότητα με νέα ονομασία .
    Οχι δεν υπάρχει τουλαχιστον στο Ελληνικο πακετο.

  9. #198
    Senior Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    109
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by bolos75 View Post
    Οχι δεν υπάρχει τουλαχιστον στο Ελληνικο πακετο.
    iparxoun. ekanes 3ana scank den ta vrikes? an k kanonika den xreiazetai na kaneis 3ana scan. prepei na einai sto fakelo tis n3tm3d

  10. #199
    Senior Member
    Join Date
    18-04-2009
    Posts
    143
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by xalaras View Post
    iparxoun. Ekanes 3ana scank den ta vrikes? An k kanonika den xreiazetai na kaneis 3ana scan. Prepei na einai sto fakelo tis n3tm3d
    ακριβως σε αυτον το φακελο υπάρχουν τα ltv και alfa αλλα μονο με το κυπριακο πακετο ανοιγουν ενω παλια εβλεπα μονο το alfa χωρις να ανοιγει το κυπριακο πακετο.

  11. #200
    Senior Member
    Join Date
    04-08-2009
    Posts
    463
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Μάλλον τέλος αυτο το κολπακι που λες φίλε μου γιατί ούτε σε μένα παίζουν.
    Το ένα έγινε novacinema4cy και το άλλο δεν ανοίγει πλέον.
    Οπότε μάλλον χρειάζεσαι κυπριακό φιλέτο για να δεις

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •