+1000 Νικολα,
Πιστευω πως δεν κλεβεις κανενα τηλεοπτικο σημα (οπως αναφερεται σε ολες τις σχετικες ανακοινωσεις), το τηλεοπτικο σημα γινεται broadcast απο τον δορυφορο.
Αυτο που ουσιαστικα κανεις ειναι να σπας την κρυπτογραφηση αυτου. Ας φροντισουν οι εταιριες 1ον να εχουν το μεγιστο βαθμο ασφαλειας και 2ον οι συνδρομες να ειναι σε τετοιο οικονομικο επιπεδο ετσι ωστε και ο μεσος πολιτης να εχει μια νομιμη συνδρομη. Τωρα και μια κουτα αγραφες καρτες να εχεις παλι τπτα δεν σου κανουν.Αν ομως ειναι προγραματισμενες με το χ,ψ συστημα κρυπτο τοτε τα πραγματα αλλαζουν.
και γραμμενες να ειναι , και μεσα στο δεκτη , αμα δεν σε πιασουν στα πρασσα να βλεπεις καναλι απο το μπουκετο της θιγόμενης εταιριας , τιποτα δεν μπορουν να κανουν . θα ειναι σαν να εχεις ενα πολυ γρηγορο αυτοκινητο και να σε γραφει για υπερβολικη ταχυτητα γιατι απλα μπορει το οχημα σου να πιασει τα 300 , ενω απο μπροστα του περασες με 50 ...
ειναι σαν να λες εχω ενα dreambox που το εχω πληρωσει ενα καρο λεφτα γιατι παιζει καλυτερα απο τη μπαγατελα που δινουν , και μολις το λες ολοι σου λενε κανεις cs , ενω απλα διαβαζεις την καρτα που χρυσοπληρώνεις τη συνδρομη , στο reader με scam .
δεν γινεται να μπαινουν ολα και ολοι στο ιδιο τσουβαλι . υπαρχει και διαβαθμιση στη παρανομία , αλλο ειναι να μοιραζεις σε 2-5 φιλαρακια και μοιραζεστε μια συνδρομη ειτε και τσαμπα , αλλο να εχεις στημενο ενα cluster με 2000 πελατες . το κατα συρροή και εξακολούθηση πολλαπλασιαζει την βαρυτητα του αδικηματος .
πολυ χαλαρους σας βλεπω. για μια δυο καρτουλες δεν υπαρχει θεμα. ας σε πιασουν ομως με καμια δεκαρια καρτουλες προγραμματισμενες και τοτε ελατε να το συζητησουμε. και ας τις εχεται και μεσα στο σεντουκι με ναφθαληνες.
Διαβάζω διαβάζω διαβάζω... και αλήθεια είναι λες και διαβάζω Asterix. Ώρες ώρες γράφονται κάτι πράγματα που ειλικρινά είναι για γέλια.
Δεν θα μπορούσε να πει κάποιος κάτι καλύτερο απο αυτά που είπε ο Fhillip. Κάρτα γραμμένη, είναι πειρατεία. Κάρτες γραμμένες, είναι εμπορία.
Τώρα για την περίπτωση εισόδου στο χώρο που παίζει Dreambox αντί για την μπακατέλα όπως λέτε, δεν γίνεται καμια ενέργεια στον χώρο του "θιγόμενου". Όλα πάνε εκεί που πρέπει να πάνε και οταν και αν στοιχειωθετηθούν στοιχεία απο τα τεκμήρια του "εγκλήματος", τότε γίνονται οι απαγγελίες των κατηγοριών. Ίσως περάσουν και ένα και δύο χρόνια μέχρι τότε, αλλά σκοπός τους είναι η πάταξη αρχικά και μετά η αναζήτηση των άλλων "πλοκαμιών".
Δεν ξέρω τι γίνεται στην περίπτωση που τους δείξεις το συμβόλαιο (μιλάμε για παλιούς συνδρομητές με απάντρευτες κάρτες) ότι δεν σε υποχρεώνει στην χρήση δέκτη δικού τους ΑΛΛΑ σε ενημερώνει οτι θέλει δέκτη με Irdeto CAM (όχι compatible!!!) και οι Dreams δεν έχουν τέτοιο. Αντιθέτως όμως, αν οι φίλοι που θα "μοιραστούν" την καρτούλα, έχουν καρτούλα διαζευγμένη, τότε ούτως ή αλλως έχει διαπραχθεί αδίκημα.
Καλό είναι να μην κάνουμε βεβαια τους δικηγόρους γιατί δεν είμαστε (τουλάχιστον όχι εγώ) και σίγουρα κάθε περίπτωση έχεις τις δικές της ιδιαιτερότητες.
καλησπερα σ ολους ,, οταν εκανα το ποστ δεν πιστευα πως θαπερνε τετοια εκταση η συζητηση..χρονια τωρα στηριζομενος στο φυσικο νομο και οχι στους κατασκευασμενους για να προστατευουν τα συμφεροντα των διαφορων μονοπωλιων ,, που μας κλεβουν ''νομιμα''... εκανα το εξης: '' οτι περναει απο την ταρατσα μου και μπορω να το κατεβασω κατω μεσα στο σπιτι μου να το επεξεργαστω και ναδω τι περιεχει για μενα ειναι ''ηθικα νομιμο'' γιατι ουτε πηγα καπου και το πηρα ,,ουτε το χρησιμοποιησα κερδιζοντας σε βαρος καποιου...ετσι θεωρωντας οτι καθε ραδιοσημα παραβιαζει το fir της ταρατσας μου το κατεβαζω κατω και το κανω οτι θελω,,,στο κατω κατω μου ζητησαν την αδεια να το στελλουν πανω στο σπιτι μου????,,,και επειδει βεβαια οι ''νομιμοι'' νομοι μπορει να λενε αλλα ... δασκαλεψα και την μικρη μου την κορη που κυριως βλεπει ΤΒ ..πριν ανοιξει να ρωταει ποιος ειναι και να ριχνη το δρακο του παραμυθιου στην τζεπη της..![]()
εχει παραγγειλει κανεις ποτε απο DHgate ἠ εχει ακουσει ποτε καμια συναλλαγη με αυτους?διαβασα ασχημες κριτικες στο ιντερνετ απο ξενα φορουμ...Οι τιμες παντως ειναι αρκετα καλες...