Εδώ!
Μεταφέρθηκε το post του "konos"
Εδώ!
Μεταφέρθηκε το post του "konos"
παίδες σας ευχαριστώ πολύ.
γιατι όταν πάω να λογκάρω μου βγάζει αυτό :
20 Jul 2011 22:35:24 Attempting to connect to 192.168.1.3:31338
20 Jul 2011 22:35:24 Sending HTTP Header
20 Jul 2011 22:35:25 Connected
20 Jul 2011 22:35:25 TCP Socket Error
20 Jul 2011 22:35:25 TCP Socket Error
20 Jul 2011 22:35:25 TCP Socket Error
20 Jul 2011 22:35:25 TCP Socket Error
20 Jul 2011 22:35:25 TCP Socket Error
20 Jul 2011 22:35:25 No Data
καλημερα!!!!
μηπως θα μπορουσε καποιος να με βοηθησει στο να περασω εναν κωδικο viaccess σε ενα techview???
Apo ta file pou paizoun to 80% exoun allaxei h providers konos tyxaia den to leo kana 2 3 einai pou exoun idio provider akoma
bre paidia.....
me karfoto pezoyn osa pezoyn
an allaksoyn prov eklisan
einai toso dyskolo na to katalabete
stelnoyn maimoydes kai tin patane ta arxeia
kanoyn kali doylia pantos......
naxoyme kai meis poy asxoloymaste......doylia