paidia psaxno ena arxeio gia digiturk pou na douleuh mipos kserei kaneis pio arxeio???
paidia psaxno ena arxeio gia digiturk pou na douleuh mipos kserei kaneis pio arxeio???
Ευχαριστώ όλους τους φίλους που βοήθησαν.
....και η ιστορια επαναλαμβανεται με τις καρτες και με το αν παιζουν η οχι.....και δεν εχω φως και τα συναφη...Εγω ενα εχω να ρωτησω μονο...ολοι αυτοι που ζητανε κατι τωρα και δε βλεπουν η δε ξερουν οπως λενε,τοσο μα τοσο καιρο γιατι δεν καθονται να διαβασουν καποια πραγματα και ερχονται τη τελευταια στιγμη και ζητανε οτι ζητανε???Και μη πει κανεις οτι δεν εχει χρονο και τετοια...τωρα εχει??Καποιοι βγαζουν τα ματια τους για να βρουν κατι...και δεν ειναι και πολυ προθυμοι να το μοιραστουν με αλλους κακως η καλως δε ξερω,αλλα αν ειχα καρτα κατι θα εψαχνα βρε αδερφε κατι θα διαβαζα...οχι ολα στο πιατο...
giati.....?xaxaxa
giati kapoioi magkes toys piran ta fragka poylontas toys foymara
meta apo xronia ebalan internet sto spiti
nomizoyn tha ta broyn ola.......
kai erxonte kai zitane ayta
POY SE KAPOIOYS EINAI AYTONOITA
boitheia ziotane ta paidia
ofiloyme oloi oi pantognostes na tin DOSOYME
kai na tin ksanadosoyme esto kai me link xoris sxolia
Δεν νομίζω εδώ μέσα να υπάρχουν άτομα που είναι γνωστες των πραγμάτων και δεν προσφέρουν βοήθεια? όλοι μας βοηθάμε και θα βοηθάμε αλλα το να ζητάει κάποιος αρχεία από το 1 post, γιατί μονο αρχεία ζητάνε τίποτα άλλο ,εγώ φιλε μου και να είχα που δεν έχω, γιατί δεν έχω ασβό (τι θυμήθηκα τώρα)δεν θα τα έδινα