να πω κι εγω την καλησπερα μου ... εδω και διαβαζω να μαθαινω..![]()
Δεν ερχομαι στα λογια σου...ο καθενας μας εχει και αλλη αποψη..![]()
o monos pou konoma edo mesa eine autos pou exi ftiaksi to forum ,ke oi monoi pou konomane eine oi idioktites ton kathe forum !!!
osa pio polla meloi ke oso pio megali kinisi toso pio polla ke ta esoda tous apo tis diafimisis!!!!
ola ta alla eine na xoume na leme ,siga na min mas kanan olokliro forum gia na voithiomaste sta kakala tous mas exoun Gramenous !!
Reported by stanley_cassidy on 2011-07-28 06:57 pmEutelsat W3A (7.0°E)
Frequency: 12677 - Pol: H - SR: 6500 - FEC: - Category: Sport - Football Transmitted in: MPEG-2 4:2:0 (PAL) Comments: Beta Ethnikì: OFI Crete-Levadiakos
ολα αυτα τα ωραια τα βρισκεις ΕΔΩ
Καλησπερα σας!!!!!Μια ερωτηση!Το tring το αλβανικο θα δειξει φετος ελλ. ποδοσφαιρο?????Ξερει κανεις?