Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 53 of 101 FirstFirst ... 32843485152535455586378 ... LastLast
Results 521 to 530 of 1006

Thread: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

  1. #521
    Contributing Member kurt4000's Avatar
    Join Date
    17-05-2006
    Location
    Oros Mpeles
    Posts
    787
    Uploads
    2
    Likes
    1

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by andreas_89 View Post
    kalo mhna...o digiturk se pio doriforo einai ? iparxei kana arxeio na douleuh?
    7 Ε Eutelsat W3A Αρχειο πανε στο upload center tou forum σημερα κυκλοφορισε ενα φρεσκο αλλα πιθανον να δουλευει μεχρι κυριακη ξημερωματα

  2. Advertise Here
  3. #522
    Senior Member
    Join Date
    08-03-2006
    Posts
    146
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by frogaki View Post
    an exeis na deis apo tis 16:00 grammi tote exei kleisei to fagito...
    Ektos kai an den exeis logs apo ekeini tin ora kai meta...
    Steile me pm na sou steilo ego...
    Τα λογκ ειναι οτι βρισκω στο νετ!! πιο καινουργιο απ τις 16 δεν βρηκα!!

    Εχεις pm!!

  4. #523
    New Member
    Join Date
    25-03-2008
    Posts
    6
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    steile kai se mena an thes den, den exo log meta tis 16.00. euxaristo!

  5. #524
    New Member
    Join Date
    25-03-2008
    Posts
    6
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    paidia as moy pei kapoios ti login port vazoume ston 800ari gia na logaroume? To (31338) eine gia ton 500=enigma1.

  6. #525
    Senior Member doulapa's Avatar
    Join Date
    06-10-2008
    Posts
    420
    Uploads
    13
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by stavros127 View Post
    paidia as moy pei kapoios ti login port vazoume ston 800ari gia na logaroume? To (31338) eine gia ton 500=enigma1.
    Kalimera ,

    Yparxei log mexri ta mesanyxta sto thread Log files .

    An thes tora na loggareis esy h porta einai idia kai sta dyo . Auto pou thes einai to streampes sto enigma2 (Yparxei sto thread arxeia).

    D.

  7. #526
    Junior Member
    Join Date
    25-01-2009
    Posts
    23
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by nikolis123 View Post
    akolou8ise tis odigies
    kalispera nikolis. apo xkgm mipos uparxei kati kainourio dioti apo shmera den exo fos
    kai thelo thn boithiasoy ean uparxei kati se parakalo stilemou pm eyxaristo ek ton proteron filika.






    Oποιος ξαναγράψει στα αρχεία ΑΡΧΕΙΑ για Κάρτες, Δέκτες «ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ!» θα παίρνει κάρτα χωρίς σχόλια, το έχουμε πει χιλιάδες φορες

  8. #527
    Member
    Join Date
    09-11-2008
    Posts
    56
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by kurt4000 View Post
    7 Ε Eutelsat W3A Αρχειο πανε στο upload center tou forum σημερα κυκλοφορισε ενα φρεσκο αλλα πιθανον να δουλευει μεχρι κυριακη ξημερωματα
    vreika ton doriforo, fortosa kai olla einai ok se euxaristw....gia to nov@ exoume tipota kainourgio?

  9. #528
    Junior Member
    Join Date
    17-02-2010
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    και για όσους σκέφτεστε το trgi για την superleageue .. ξανασκεφήται τ μη ν το πληρώναιτε και τζάμα ...

  10. #529
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Βλέπεις τι έχεις γράψει; Ή γίνε σαφέστερος ή μη γράφεις καθόλου...

  11. #530
    Junior Member
    Join Date
    17-02-2010
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ

    Quote Originally Posted by Serafeim View Post
    Βλέπεις τι έχεις γράψει; Ή γίνε σαφέστερος ή μη γράφεις καθόλου...
    ξερω πολυ καλά τι έχω γράψει ....
    Για δείτε αν πχ το trig θα δειχνει premier και τι
    και να θα έχει και ελληνικό !!!!!!!!!!!!!
    πιέστε τους λίγο .....

Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •