to arxeio to eides katarxas?
grafei mesa kati onomata
ta eides?
an eisai anarmodios poios o logos tis koybentas?
kai nai to thema to ligo edo
perimeno apantisei apo allon
ayto koybentiasa oikogeneiakos
den xreiazese karta to bazeis ston loader kai to blepeis
den xreiazese karta apla ston loader blepeis
Το λαθος ειναι δικο μου konos!!!
Ολα οκ τωρα!!
Μήπως ξέρει κανείς τι διάμετρο πρέπει να έχει το πιάτο για να μπορέσω να πιάσω Eurobird 9 East?Μιας και θα πάει εκεί ο ΟΤΕ να το έχουμε έτοιμο.
αν εχεις πιατακι στον hotbird πανω απο 80 εκ. το μονο που χρειαζεσαι ειναι ενα δευτερο lnb !!!
αν παλι ντε και καλα θελεις να βαλεις και αλλο πιατο , με ενα 80αρι κανεις την δουλεια σου.