το αρχειο δεν εχει τιποτε καινουργιο... στηριζεται στην παλια γνωστη φιλοσοφια,,,δηλαδη στις υπολοιπες CB γραμμες που υπαρχουν ακομα,,, για ποσο κανεις δεν γνωριζει... για οσους γνωριζουν οι υπολοιπομενες αυτες γραμμες που περνουν σε ενα εξαωρο ειναι περιπου 34000..δεν υπαρχει λοιπον καμια αναβαθμιση του soft της καρτας αλλα αυτα που ξεραμε μεχρι σημερα..
Εγω πιστευω απλα νεα καρτα δεν μπορουν να βγαλουνε και πολυ απλα βγαλαν ενα φιλετο εξω για να δει ο κοσμος μπας και αγορασει απο το stock που υπαρχει τιποτα παραπανω τιποτα παρακατω απλα θορυβος να δημιουργειται!
Τα πραγματα ειναι απλα. Οσοι εχετε καρτα δειτε οσο κρατησει, και οσοι δεν εχετε μην αγορασετε. Δεν αξιζει εκτος και αν θελει καποιος να την χρησιμοποιησει για ξυστρα οταν πιασουν τα χιονια!!
ke toso kero giati den wgazan arage gia na ksepoulisoun ta stock pou tous eminan?oxi tipota allo perna ke i imerominia likseos xexe
doste fagaki sto lao doste fagaki sto lao edo ke tora![]()
den 3eroume giati kai pws do8hke fws th dedomenh xronikh stigmh polla paizoyn mhn psarwnete oi kartes einai teleiwmenh istoria alla kolpa a3izoun pleon k m;alista poly perissotero
Γιατι δοθηκε φως τωρα ή γιατι κοπηκε για 3 μηνες? Αυτο ισως ειναι το ερωτημα.
Οι καρτες ειναι κραχτες τελικα.