Μιας και το άλλο θέμα έφτασε αισίως στα 1000 πόστ.......συνεχίζουμε εδώ
Για ανάγνωση παλιών πόστ εδώ
Μιας και το άλλο θέμα έφτασε αισίως στα 1000 πόστ.......συνεχίζουμε εδώ
Για ανάγνωση παλιών πόστ εδώ
Εχω ενα μαιμουνι 800 με pli (9-2010) στο οποιο περναω keys με αυτο το τροπο: ftp και και αφου ανοιξω το var τοτε περναω εκει to file keys. Ολα μια χαρα αφου άμεσα τα κλειδια λειτουργουν. Οταν ομωσ κανω restart τον δεκτησ τοτε παυουν να λειτουργουν σαν να μην υπαρχουν στο var, ή υπαρχουν αλλα δεν τα βλεπει το cccam 2.2.1, δεν ξερω. Αυτο που ξερω ειναι οτι εχω κουραστει να περναω ξανα και ξανα το κλειδια. Ενας ευλογιμενοσ ασ μου πει ακριβωσ την διαδικασια η αν πρεπει κατι ακομη να προσθεσω στο κονφικ. Παρακαλω πολυ και ευχαριστώ για την οποια βοηθεια.
fisika ta usb sta palia gemini ktlp prepi na energopiisis ta drivers
SATGEO τι εννοεις παλευα να βαλω USB ασυρματο WLAN κ ηταν νεκρο!\
Δλδ επρεπε να ενεργοποιησω τα drvs?Πως γινεται αυτο;;;
περασε ποιο μικρο cccam. το var ποσο% ειναι?
paides se ena dm 500s klono poia images einai katallila gia na min ton !@#$% k xreiastei meta jtag....????
Καλησπέρα σε όλους, Θα ήθελα την άποψη σας, θέλω να αγοράσω ένα dreambox που να έχει hdmi έξοδο.
Επίσης ιδανικά θα ήθελα να μπορεί να τρέξει τον μπλέ δράκο μου απευθείας χωρίς εξωτερικό reader.
Σε ποιο μοντέλο θα προτείνατε να πάω? ΕΠίσης σκέφτομαι να πάρω ένα κλώνο αντί για αυθεντικό, έχετε δοκιμάσει κάτι, ξέρετε απο που να αγοράσω? Ξέρετε πόσο έχει?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Φιλικα
Dinos
@zimpila.........stin diadromi var/keys pernas mono ta arxeia kai na exoun dikaiomata(attribiute) 755.....prosoxi..min rixneis olo ton fakelo mesa....apo oti thimamai kai kapoia arxeia mpainoun sto var/scce.....tora oso gia to confing pou anafereis an xreiazete kammia allagi, den exei na kanei me keys to confing..einai gia alla pragmata(sindesi meso diktiou se se...r)...
ego exo parei edo ki ena mina ena klono 800ari...exei eksodo DVI se HDMI (to exei to kalodio mesa)mia xara paizei ta HD...den exo drako alla apo oti ksero to slot tou diavazei mia xara karta sta 6.0mhz...psaxnontas sto net tha vreis kai i timi tou einai sto eksoteriko apo 130euro+metaforika...edo mporei na ton vreis giro sta 200euro....
to dark star tou nabilo pou xrisimopoio se 500ari klono edo kai ena xrono den parousiase pote provlima...