
Originally Posted by
ALXIOA
εχεις δικιο αγαπητε ..!!!αλλα δεν ειχα νετ 2 μερες..!!κ δεν μπορουσα να μπω..!!
λοιπον..εχω αυτο το προβλημα..!!
Αφού τοποθέτησα τα 2 τwin lnb για (astra19,2 - hotbird)πηρα ΕΝΑ ακόμα diseqc 2.0. Αφού είχα ούτως η άλλος ΕΝΑ απο την πρωτη εγκατασταση.(αλλα το πρωτο το παλιο που ειχα δεν ξερω τι ειναι.??ειναι για 4 lnb)
εχω 2 δεκτες..εναν dreambox 800hd k εναν dreambox 500...
Το πρόβλημα μου τώρα είναι οτι στον δεύτερο δέκτη dreambox 500 που έχω (τον πηρα προσφατα) δεν μπορώ να συντονισω σωστά τα diseqc.
Μου γράφει μήνυμα οτι δεν βρέθηκε lnb με diseqc 1.2 .. Τι σημαίνει αυτο.;;
Πρέπει να ρύθμισω μήπως κ τον άλλον δεκτή που έχω μεσα(dreambox 800hd).;; αυτος τωρα παιζει κανονικα....!!!
Τι να κανω.;; Κ πως να το κανω..;;
κοιταξτε κ τις φωτο μου απο την εγκατασταση..!!