paidia opoios exei to idio problhma me mena na katebasei to ferrari filler 1.3.3.7FSE apo to site tis ferrari. mono me auto brika lush... euxaristw olous gia thn boh8eia tous... na ste kala.... :) poio image mou proteinete twra pou phra fora?
paidia opoios exei to idio problhma me mena na katebasei to ferrari filler 1.3.3.7FSE apo to site tis ferrari. mono me auto brika lush... euxaristw olous gia thn boh8eia tous... na ste kala.... :) poio image mou proteinete twra pou phra fora?
Kalispera,exw ena dm800 clone k mou katevazei mono ta kanalia tou hotbird 9...to stisimo tou piatou exei ginei prin apo 10 xronia uparxei periptosei na thelei kentrarisma to piato k gia auton ton logo na min katevazw ta kanalia tou hotbird 8 k 6?dystixws den exw alli suskevei gia na dokimasw mipws ftaiei to tuner tou dm800.
Το καλύτερο πριν από όλα είναι μια δοκιμή με έναν άλλον δέκτη.
Για την κεραία ειδικά αν είσαι κοντά σε θάλασσα,όπως εμένα,!!! άστα μάλλον άλλο δίσκο θέλεις.
Ο δικός μου με 7-8 χρόνια χρήσης έχει ''ψωριάσει'' τόσο από την αλμύρα που μάλλον αντανακλά το σήμα πίσω !!!
Σε εναν 800αρι κλωνο κατα την αναβαθμιση με το dreamup μου βγαζει το εξης μηνυμα "002 CRC failed" τι μπορει να φταiει?
Η αναβαθμισηγινεται σειριακα και με διαφορες εκδοσεις dreamup γιατι μεσω δικτυου δεν λειτουρgει το web inteface .
oxi to ekana opws mou to eixes pei alla apo tis polles prospa8eis to eixa liosei to mhxanhma... kai mou ebgaze sthn o8onh maurh eikona me to sfalma. xwris ip.. :) twra ola mia xara... :)
twra exw perasei to gp3 san image. katebasa ta addons cccam, cccaminfo, mgcamd, newcamd, alla me filezilla psaxnw na ta brw mesa ta cfg kai den ta briskw? pou exoun paei auta? xerei kanenas pou 8a ta brw kai pou na ta perasw xeirokinhta?
kalispera pedia skeftome na agoraso to DREAMBOX DM 800 boot 82 sim2.01 ti lete eine kalos
apo dreambox den xero tipota eixa palia arion kai tora echolink euxaristo