Geia sas paidia
I rithmisi gia ta dikaiomate(attribute) se 800dm HD/cccam-config prepei na einai 755 i 644?????
Geia sas paidia
I rithmisi gia ta dikaiomate(attribute) se 800dm HD/cccam-config prepei na einai 755 i 644?????
nai file giorgos70 755
καλησπερα,παιδια.υπαρχει καμια λυση σε ενα 800 hd clone ,ενω δεχεται το dreamup 1334 και image gemini η nemesis ενω αναγνωριζει την αναβαθμιση μεχρι ''box successfuly'' οταν του κανω restart μου βγαζει το ''error''.ευχαριστω πολυ.
vazeis lathos image giayto, an einai clonos vale gia clono oxi gia original kai episis prepei na kseris ti boot loader dexete o dektis ti sim dylady foraei epano 72bl,75bl,76bl i poio palia 69,70 dylady?ola ayta exoun amesi sxesi me to minima pou perneis.
to error dylady.
Παιδιά καλησπέρα! Είμαι καινούργιος εδώ όπως και στα δορυφορικά. Έχω έναν Optibox 550s και τον έχω ρυθμίσει για Hotbird 13E / Astra 19,2E. Θα παρακαλούσα για κάποια βοήθεια στο τι πρέπει να κάνω από δω και πέρα. Φορτώνω τα κλειδιά μέσω της RS232 και τέλος? Χρειάζομαι και κάρτα? Ας με βοηθήσει κάποιος, ευχαριστώ!
Για χαρά σε όλους . Παίζω τώρα τελευταία με MGcam1.30d se DM800HD (Enigma2) και MGcam1.35/RonaldCs se DM500 (Enigma1). Ενώ όλα είναι καλά κάποια στιγμή παγώνει η εικόνα για ενα διάστημα 5sec (η και παραπάνω) και επανέρχεται. Μήπως θα πρέπει να αλλάξω κάτι στο newcamd.list ? Σας παραθέτω τις σχετικές ρυθμίσεις :
CWS = χχ.χχ.χχ.χχ χχχχχ uuuuuu ssssssss 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 xxx xxxx-xxx
CWS_CONNECT_TIMEOUT = 300
CWS_KEEPALIVE = yes
CWS_INCOMING_PORT = 12000
Ευχαριστώ
Φίλε douros ευχαριστώ, Σαν να ήρθε στα ισια του.
Καλησπερα.Για τη παντρεμενη καρτα τηs νοβα βερσιον καπα εχουμαι κατι για ξεπαντρεμα για να παιζει στο dreambox.Ευχαριστω.