Φαντάζομαι ότι το έκανες εγκατάσταση και από τον addon server των PRZ και όχι μόνο από το TS Panel. Τι να σου πω... Στο DREAM ELITE V.133DV3 PHOENIX EDITION θυμάμαι μου δούλευε (αλλά όπως ήταν, χωρίς update του SSL σε 82 και των drivers και χωρίς προσθήκη TS Panel). Θα ψάξω για server να δω τι παίζει τώρα με το original dream elite το πειραγμένο και θα ενημερώσω αν δουλεύει το cccam 2.2.1 ή όχι.










