Οκ σε ευχαριστω!
εγω εκανα απλα επικοληση στα τρια dir αλλα δεν επαιξε και ετρεξα το ipk opoy δουλεψε.
Ομως αντι το μηχανημα να τρεχει με το mgcamd o δεκτης με πεταει στο ccam news1.67 παραδαξως ομως δουλευει κ πολυ καλα μαλίστα !
Τωρα αυτο δεν μπορω να το εξηγησω αλλο αδου δουλευει οκ!









