emena mou aresei poly to nemesis ... all in one kai exei kai sympathitiko skin .
Το λεω αυτο γιατι ειχα ενα στικακι με chipset ralink rt 3070 και ενω ειχα το ιπκ φιλε παιδευομουνα σχεδον με ολα τα αλλα ιματσε να το περασω και δεν μπορουσα(δεν γινοταν εγκατασταση) ενω με το συγκεκριμενο ιματσε Nεμεσις 2.3 ολα οκ
Tο μονο που ειναι σχεδον συμβατο με ολα τα ιματσε και εχουν προεγκαταστημενο driver και χωρις παιδεμα ειναι ολα τα στικακια με chipset RT 73,Γιαυτο οση σκεφτονται να παρουν στικακι για τον dream 800-800 SE Ας παρουν με chipset RT 73
έχω ενα προβλημα
τον ανοιγω και μου βγαζει r01: No ca found
και δεν μπορω να τον φλασαρω μενει εκει χωρις να κανει τιποτα.
τι μπορω να κανω?