To url (h**p://xario.byethost7.com/) προς το παρον δεν δουλευει για τα extra (server not found).
To url (h**p://xario.byethost7.com/) προς το παρον δεν δουλευει για τα extra (server not found).
Καλημέρα.Δές αυτό καί τά τριγύρω του πόστ,γιά κάτι τέτοιο μιλάνε.
http://www.satsupreme.com/showthread...686#post846686
Σε 500s με καταχώρηση στο cccam.cfg δουλεύει κανονικά ένας provider εκτός από δυο κανάλια.. Δοκίμασα το ίδιο αρχείο σε έναν 800ρι και τα συγκεκριμένα κανάλια ανοίγουν κανονικά.. Τί μπορεί να φταίει;
Όντως, ευχαριστώ για τη βοήθεια, το softcam.key έφταιγε.. Ξέρει κανείς πού μπορεί να βρεθεί ένα τέτοιο 'καθαρό' αρχείο με μόνο τις καταχωρήσεις που πραγματικά δουλεύουν; Ή ίσως μια ενημερωμένη λίστα με το τί είναι ενεργό και τί όχι ώστε να γίνει editing του αρχείου χειροκίνητα..
Όσα βρίσκω είναι μια λίστα που απλά προστίθενται καινούριες σειρές από κάτω, χωρίς να σβηστούν οι παλιές που δεν είναι πια λειτουργικές και πράγματι δημιουργούν πρόβλημα...
Κάτι άλλο, πώς μπορώ να καθαρίσω τη λίστα των καναλιών από παλιά ή λανθασμένα κανάλια. Όταν κάνω νέο scan, τα παλιά κανάλια παραμένουν στις λίστες και δεν διαγράφονται. Υπάρχει κάποια επιλογή από μενού; Να σβήσω μήπως κάποιο αρχείο -δε θα ήθελα να χάσω όμως τα έτοιμα μπουκέτα. Είμαι με 500s και gemini 4.70 gsf...
Σχετικά με το τελευταίο σου ερώτημα, δοκίμασε τις έτοιμες (και πολύ λειτουργικές, σε βεβαιώνω) λίστες που δίνει το h@@p://www.vhannibal.net, για enigma 1 και 2, οι οποίες ανανεώνονται σχεδόν κάθε 2 ημέρες (για όποιο πακέτο δορυφόρων σου ταιριάζει) και τις οποίες μπορείς να επεξεργάζεσαι, πριν τις περάσεις στο μηχάνημά σου με το dreamboxedit.
καλησπερα .στο τηλεκοντρολ το db800se clone μπορω να βαλω code gia tv samsung b650???
Εχουν ανεβει καποιοι κωδικοι εδω , κοιτα για την tv σου.