Ο vhannibal καλός είναι αν έχεις όπως οι πιο πολλοί πιάτο για 13+19. Για περισσότερους δορυφόρους όμως έχει αρκετές ελλείψεις.. Εγώ πχ. έχω στην εγκατάσταση 9 lnb. Αναγκαστικά διαλέγω τις ρυθμίσεις για κινητό πιάτο και μετά χρειάζεται αρκετό editing στο DreamBoxEdit για να σβηστούν οι καταχωρήσεις σε δορυφόρους που δε λαμβάνω. Και πάλι όμως έτσι η ενημέρωση των αρχείων των μικρότερων δορυφόρων δεν είναι πάντα σωστή, πχ. στις 9 μοιρες λείπει τελείως το πακέτο του ΟΤΕ.
Άλλο πρόβλημα που υπάρχει με τις έτοιμες λίστες είναι ότι προστίθενται πολλά κανάλια που λόγω διαμέτρου πιάτου εκ των πραγμάτων δεν μπορούμε να πιάσουμε..
Παρόλα αυτά, το σύστημα ταξινόμησης που διατηρεί, φαίνεται αρκετά λειτουργικό.










