Prepei na tou peraseis to image me null kalodio gai na ksipnisei o dektis..
Prepei na tou peraseis to image me null kalodio gai na ksipnisei o dektis..
ελα ντε,που δεν καταλαβαινει με dreamup!
ποια η διαδικασια ακριβως με το dreamup!
me flashwizard nomizo oti tha kaneis douleia .
ευχαριστω πολυ
Μια υπενθύμιση θα κάνω προς όλους τους φιλους, δεν είναι ανάγκη να γράφουμε ευχάριστω σε κάθε απάντηση γι αυτό που ρωτάμε, το αστεράκι κάτω αριστερά απο το post αυτόν τον σκοπό εξυπηρετεί.
Που μπορω να βρω cccam.prio file? σε τι χρειαζετε και αν ειναι απαραιτητο.
Ευχαριστω.
στον 800se μπορω να βαλω καρτα της nova η θα χρειαστω και τον δεκτη της nova?? ευχαριστω
An den einai pantremenh h karta mporeis na thn valeis kai tha vlepeis kanonika.An einai pantremenh ksexnatw...mono me ton diko ths dekth.
re paidia..pos 8a kanw to dreambox 500s klono na diavasei ti blue dragon???
paidia se dm500s perno eikona apo to scart kai apo to rca taytoxronos kai tholonei i eikona.otan perno mono apo mia exodo(rca i scart)doulevei kanonika xoris tholoures.exo rithmisei kanonika rgb pal ston dm.