Pedia i8ela na sas rotiso to exis: Edo kai mia bdomada ta HD tis akatanomastis den exoune ixo, otan girizo to dm 800hd se ccam 2.2.1 o ixos erxete alla i ikona pagoni se 4 sec, profanos o server den ipostirizi ccam. Pos ginete na epanaferume ton ixo sta hd me MGcam pou ipostirizi o server? Dokimasa kai ton MGcam 1.38 alla pali den ixane ixo ta HD.
ti stixio einai ayto pou emberiexete ston ccam kai stigmiea erxete o ixos kati to opio lipi apo to MGcam 1,35a
thanks!!!!
Παιδιά καλησπέρα!
Μια μικρή απορία.
Έχω κλώνο Dreambox 800HD Se με FerarriSim και SSL82F.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω αν είναι ασφαλές να κάνω αναβάθμιση του SSL σε επόμενη έκδοση. Και αν ναι ποια πρέπει να χρησιμοποιήσω ;
Χρονια πολα και ευτυχισμενα σε ολους σας . εχω τον DM 500 HD τον γνησιο, και εχω γινει εξπερ στο να φορτωνω την "κυρια" με ολους τους τροπους μια και εχω
SERVER. Ti ginetai μπορω να δω καποιο αλο πακετο,και αν ναι,ποιος απο ολους σας, θα ηθελε να με καθ"οδηγησει,λεπτομεριακα?Επισης γιατι τα ραδιοφωνα της
"κυριας"δεν ακουγονται? Απεραντη ευγνωμοσυνη,σε οσους ασχοληθουν με το θεμα μου. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
καπως ετσι πρεπει να ειναι. γιατι αν το παλικαρι ειχε σερβερ δικο του, θα ηξερε και πως θα μπορουσε να εχει και αλλα πακετα. και μαλιστα τωρα που στα φορουμ για cs. η κυρια εχει γινει απο τα περιζητητα πακετα.