τι αρχειο να εχω φιλε μου;
γνησια ειναι η καρτα στο card splitter
τι αρχειο να εχω φιλε μου;
γνησια ειναι η καρτα στο card splitter
Εμένα πάντως τη ψευδοκάρτα από SmartWi, τη παίζουν τα εσωτερικά reader και του 800άρι, αλλά και του 500άρι
Στον 800άρι παίζει και τη κάρτα και τη φευδοκάρτα το εσωτερικό, ενώ στο 500άρι παίζει τη ψευδοκάρτα και original κάρτα το εσωτερικό, ενώ γάτες και δράκους μόνο σε εξωτερικό
απλα μιλησες για ψευδοκαρτα και δεν προσεξα οτι αναφεροσουν σε card splitter.ακυρο???
για δωσε ρε douros κανα config...
μαλλον ειναι παλια version η ψευδοκαρτα....τι να πω....
την βλεπει κανει αλλα το ecm παραμενει στο 0
Καλημερα!Υπαρχει καποιο προγγραμα που να μετατρεπει αρχειο ts σε mp3 η wav?
Συγνωμη δεν το διευκρινισα για δωρεαν προγγραμα ρωταω,ευχαριστω παντως.
Γίνεται η δουλειά και με δωρεάν, αλλά έχει κάποια διαδικασία, όχι πολύ δύσκολη, ανάλογα το πόσο εξοικιωμένος είσαι με όλο αυτό. Πρέπει πρώτα να κάνεις demux το ts με το Projectx, και αυτό θα σου δώσει σε ξεχωριστό αρχείο τον ήχο. Συνήθως τα ts έχουν ήχο mp2 ή ac3 αν πρόκειται για πολυκάναλο ήχο. Μετά μπορείς με το Bsweet να το κάνεις convert, ή με το Vlc. Δεν είναι κάτι δύσκολο, αλλά αν δεν έχεις ξανασχοληθεί, ίσως σε μπερδέψει λίγο.
ego exo to any dvd converter ke meafto ta kano ta ts apo ton dm 8oo se avi ke oti alo xriasete