cris και konos σας ευχαριστώ για την απάντηση θα τα δοκιμάσω και τα δυο.
Γεια σας.Επειδη ο dm500 που ειχα και με αυτον λογκαριζα τα επαιξε,μηπως υπαρχει κανενας αναλυτικος οδηγος για λογκαρισμα με enigma2 (dm800)?
sto enigma 2 prepei na baleis kapoia extra arxeia (fakelous) sto dekti
stous 2 pio pano apanto...
ta arxeia einai edo...
https://rapidshare.com/files/457436624/usr.rar
ps... kateba apo tin ferrari
yparxoun kai edo http://www.satsupreme.com/showthread...E%91!%BB/page8 post 71
gia na min ksefygoume epeidi exeis oreksi...
se auton pou ta psaxnei dosta... post 46#
Σας ευχαριστω ολους παιδια ενταξει τα καταφερα.