Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 18 of 100 FirstFirst ... 813161718192023284368 ... LastLast
Results 171 to 180 of 1000

Thread: TA ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #171
    Banned
    Join Date
    02-04-2008
    Location
    Usa
    Posts
    140
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ALXIOA View Post
    helloo..einai kaneis edw..xreiazomai boitheiaaaa

    otan xriazese voithia eksigis kai ti voithia thes den petas ena hello thelo voithia kai telos ayto sto kafeneio oxi se ayto to thema edo.
    εχεις δικιο αγαπητε ..!!!αλλα δεν ειχα νετ 2 μερες..!!κ δεν μπορουσα να μπω..!!

    λοιπον..εχω αυτο το προβλημα..!!

    Αφού τοποθέτησα τα 2 τwin lnb για (astra19,2 - hotbird)πηρα ΕΝΑ ακόμα diseqc 2.0. Αφού είχα ούτως η άλλος ΕΝΑ απο την πρωτη εγκατασταση.(αλλα το πρωτο το παλιο που ειχα δεν ξερω τι ειναι.??ειναι για 4 lnb)



    εχω 2 δεκτες..εναν dreambox 800hd k εναν dreambox 500...



    Το πρόβλημα μου τώρα είναι οτι στον δεύτερο δέκτη dreambox 500 που έχω (τον πηρα προσφατα) δεν μπορώ να συντονισω σωστά τα diseqc.

    Μου γράφει μήνυμα οτι δεν βρέθηκε lnb με diseqc 1.2 .. Τι σημαίνει αυτο.;;
    Πρέπει να ρύθμισω μήπως κ τον άλλον δεκτή που έχω μεσα(dreambox 800hd).;; αυτος τωρα παιζει κανονικα....!!!

    Τι να κανω.;; Κ πως να το κανω..;;

    κοιταξτε κ τις φωτο μου απο την εγκατασταση..!!





    Uploaded with ImageShack.us







    Uploaded with ImageShack.us

  2. Advertise Here
  3. #172
    Senior Member michael318's Avatar
    Join Date
    11-06-2008
    Posts
    158
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ALXIOA View Post
    εχεις δικιο αγαπητε ..!!!αλλα δεν ειχα νετ 2 μερες..!!κ δεν μπορουσα να μπω..!!
    λοιπον..εχω αυτο το προβλημα..!!
    Αφού τοποθέτησα τα 2 τwin lnb για (astra19,2 - hotbird)πηρα ΕΝΑ ακόμα diseqc 2.0. Αφού είχα ούτως η άλλος ΕΝΑ απο την πρωτη εγκατασταση.(αλλα το πρωτο το παλιο που ειχα δεν ξερω τι ειναι.??ειναι για 4 lnb)
    εχω 2 δεκτες..εναν dreambox 800hd k εναν dreambox 500...
    Το πρόβλημα μου τώρα είναι οτι στον δεύτερο δέκτη dreambox 500 που έχω (τον πηρα προσφατα) δεν μπορώ να συντονισω σωστά τα diseqc.
    Μου γράφει μήνυμα οτι δεν βρέθηκε lnb με diseqc 1.2 .. Τι σημαίνει αυτο.;;
    Πρέπει να ρύθμισω μήπως κ τον άλλον δεκτή που έχω μεσα(dreambox 800hd).;; αυτος τωρα παιζει κανονικα....!!!
    Τι να κανω.;; Κ πως να το κανω..;;
    κοιταξτε κ τις φωτο μου απο την εγκατασταση..!!
    γραψε τι κανεις για να καταλαβουμε τι κανεις λαθος και μην πηραξεις τον 800

  4. #173
    Senior Member
    Join Date
    07-03-2009
    Posts
    118
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    καλησπερα παιδες..
    αν μπορει καποιος να βοηθησει.
    δε μπορω να μπω στον φακελο /etc/tuxbox/config
    παταω πανω του και δε κανει τιποτα. δοκιμασα με FTP & TELNET αλλα τιποτα.
    το εχει αντιμετωπισει κανεις αλλος το προβλημα αυτο?

  5. #174
    Senior Member
    Join Date
    20-06-2011
    Posts
    253
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    dokimase me allo ftp client eg filezilla

  6. #175
    Member jtsou's Avatar
    Join Date
    05-04-2009
    Location
    Tsi-mpu-di
    Posts
    79
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Μια βοήθεια θα ήθελα παιδιά από όποιον γνωρίζει.Έχω έναν 500άρι dream με nabillo darkstar2 επάνω.Έχω μια γραμμή για newcamd και θέλω να την βάλω στο newcamd.list να δουλέψει.Κατεβάζω από τα cams το mgcamd1.31 και στο var/keys βρίσκω μόνο το mg_cfg και τίποτε άλλο.Βρίσκω και βάζω μια newcamd.list(που να σημειώσω σε Gemini παίζει)και δεν δουλεύει.Κατεβάζω τον server του nabillo το mgcamd1.35.Αυτό έχει στο var/keys όλα τα σχετικά(mg_cfg,newcamd.list,ignore.l ist κτλ) αλλά σαν example δηλ newcamd.list.example ,ignore.list.example κτλ.Βάζω την γραμμή αλλά πάλι τίποτα.Όπως είπα και πιο πάνω σε Gemini όλα δουλεύουν ρολόι.Αρα....Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;Δεν θέλω να βάλω Gemini ή άλλο image

  7. #176
    Senior Member
    Join Date
    20-06-2011
    Posts
    253
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    υπαρχει και για nabilo mgcam 1.35 ( oxi a) αλλα και 1.36 πλεον .
    στο φακελο /var/keys / πρεπει να εχεις
    mg_cfg , newcamd.list , priority.list , ignore.list . οτι δεν υπαρχει φτιαξε το με notepad++ και σωσε το με το ονομα που θελεις . αν υπαρχει ως example απλα κανε rename και σβησε το example .

  8. #177
    Senior Member
    Join Date
    07-03-2009
    Posts
    118
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by <arturo> View Post
    dokimase me allo ftp client eg filezilla
    tipota.. mexri kai apo ubuntu dokimasa!!

  9. #178
    Member
    Join Date
    12-10-2009
    Posts
    39
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    me to youtube ti ginete den da tapezi alo ta video to 800ari

  10. #179
    Banned
    Join Date
    02-04-2008
    Location
    Usa
    Posts
    140
    Uploads
    0
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by michael318 View Post
    γραψε τι κανεις για να καταλαβουμε τι κανεις λαθος και μην πηραξεις τον 800

    Συνδεω αγαπητε τον 500αρη στο άλλο δωμάτιο αλλα δεν δειχνει τπτ.ενώ αν τον σύνδεσω στην θέση του 800 Άρη παίζει κανονικα.!!
    Επίσης συνδεσα τον 800αρη στην θέση του 500 αλλα μου δειχνει μόνον τον hotbird.. Ton astra δεν τον δειχνει.
    Η ρυθμίσεις που εχει μεσα στο μενού είναι α/α astra k a/b hotbird..!!

    Αλλαξα σε κάποια φάση κ την σειρά.. Καθώς κ τα καλώδια στον dissect κ παλι το ίδιο..!! Ο 500 δεν παίζει στο άλλο δωμάτιο.
    Αααααα.. Ξέχασα κατέβασα ΕΝΑ μονο καλώδιο απο το πιάτο ( hotbird)του γείτονα απευθείας δηλ απο το μάτι στον δέκτη κ παλι δεν έπαιζε. Βάζω τον 800 κ παίζει τζαμι.!!

    Τι σκατα γίνετε δεν μπορώ να καταλάβω..!!

  11. #180
    Senior Member
    Join Date
    27-02-2010
    Location
    Hellas
    Posts
    351
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ALXIOA View Post
    Συνδεω αγαπητε τον 500αρη στο άλλο δωμάτιο αλλα δεν δειχνει τπτ.ενώ αν τον σύνδεσω στην θέση του 800 Άρη παίζει κανονικα.!!
    Επίσης συνδεσα τον 800αρη στην θέση του 500 αλλα μου δειχνει μόνον τον hotbird.. Ton astra δεν τον δειχνει.
    Η ρυθμίσεις που εχει μεσα στο μενού είναι α/α astra k a/b hotbird..!!

    Αλλαξα σε κάποια φάση κ την σειρά.. Καθώς κ τα καλώδια στον dissect κ παλι το ίδιο..!! Ο 500 δεν παίζει στο άλλο δωμάτιο.
    Αααααα.. Ξέχασα κατέβασα ΕΝΑ μονο καλώδιο απο το πιάτο ( hotbird)του γείτονα απευθείας δηλ απο το μάτι στον δέκτη κ παλι δεν έπαιζε. Βάζω τον 800 κ παίζει τζαμι.!!

    Τι σκατα γίνετε δεν μπορώ να καταλάβω..!!
    kalimera file
    dokimase ston 500ari.....pigene menoy/egkatastasei/anixneysei ypiresion/sinthesi doriforoy
    ekei epelekse tin epilogi mi stantar rythmisei
    pane meta rythmise ksana ta lnb
    lnb 0 astra lnb 1 hotbird
    kai sto typos diseqc epelekse to 1.0
    sose 2 fores kai eisai etoimos

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •