εαν, εχω ενα δυνατο server,για να μην μου κολλαει!
παιζει ρολο η δυναμη που σου δινει ο παροχεας ιντερνετ?
Αν δεν είμαι off topic και μπορεί κάποιος, ας με βοηθήσει στο εξής:
Αύριο βράδυ έχει μετάδοση του αγώνα της ΑΕΚ από το 1TV GEORGIAN στον TURKSAT (42oE). Πως περνάμε (όχι που τα βρίσκουμε!) τα biss keys σε ένα DREAMBOX 500HD συνδεμένο με server cccam;
Ευχαριστώ.
Θα κατεβασεις ενα φρεσκο softcam.key και θα το περασεις στην διαδρομη var/keys
σβησε απο μεσα οτι δεν χρειαζεσαι ( αχρηστα κλειδακια ) σωσε και θα εισαι οκ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ "dreambox"ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΕΝΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΟΧΙ hd.ΠΟΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ? ΤΟ ΘΕΛΩ ΚΑΤΑ ΒΑΣΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΝΕΝΑ ΑΘΛΗΤΙΚΟ..... ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ, ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ Η ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΩ? ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ,ΑΣ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΝΑ pm
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ
ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ !!!!!!
περιμενε το πακετο του ΟΤΕ σε καναδυο μηνες
θα αξιζει θα συμφερει και θα ειναι και σε hd
δηλαδη? υπαρχει κατι να ενημερωθουμε