
Originally Posted by
antonis_36_ath
καλημερα παιδια και καλο μηνα δεν ξερω αν ρωταω στο καταλληλο thread ,αν ειναι ετσι παρακαλω καποιος admin να το
μεταφερει.θελω την βοηθεια σας σχετικα με το slingbox ή το digizon για απομακρυσμενη συνδεση σε dm500 clone.το upload
ειναι στα 1024 που εχω.υπαρχει καποιος εδω μεσα που να εχει ασχοληθει με καποιο απο αυτα για να μου πει την γνωμη του ? (διαβασα πως το slingbox HD θελει upload απο 3000 mbps και πανω για να δουλεψει πραγμα εντελως εκτος τοπου και χρονου για τα ελληνικα δεδομενα !!! ) γενικως μπορω να κανω με enigma 1 κατι ? ή πρεπει να παω σε dm με enigma 2 ?? σιγουρα εχετε εδω μεσα πολλα θεματα για τετοιο πραγμα που ζηταω χρησιμοποιοντας το vlc-dreamstream και τετοια...
με αυτα δεν εβγαλα ακρη γιατι ανοιγοντας πορτα το μονο που καταφερα απομακρυσμενα ηταν η αλλαγη καναλιων αλλα χωρις την θεαση των καναλιων αυτων!! το εκανα χρησιποποιοντας και gemini και pli image....και γι αυτο σκεφτηκα να σας ρωτησω και να μου πειτε την γνωμη σας......
ευχαριστω πολυ
Το μετέφερα εδώ μήπως πάρεις πιο εύκολα απάντηση.